|
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
![]() Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
Ukryci liderzy: Kompania królowych
Cena:
33,90 zł
|
Jednym palcem!
![]() Jednym palcem! to zwariowana gra imprezowa, w której próbujesz przewidzieć reakcje pozostałych uczestników i zdobyć jak najwięcej kart. A to wszystko przy użyciu tylko jednego palca! Obstawiaj i wywołuj innych do działania, spróbuj pokrzyżować szyki przeciwnikom, korzystaj ze specjalnych zdolności kart i zbieraj jak najwięcej punktów, by zwyciężyć!
|
Przymiotniki
![]() Świat, który nas otacza potrafi być naprawdę fascynujący! Gra Przymiotniki pozwala dzieciom i dorosłym przyjrzeć się swojemu otoczeniu i poznać je w nowy, ekscytujący sposób. Odkryjcie razem, że to, co widzicie na co dzień, może skrywać jeszcze wiele, wiele tajemnic!
|
Kapitan Nauka - Zabawy matematyczne dla ucznia
![]() Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
|
Lucky Jack
![]() Odgaduj zamiary przeciwników, blefuj i wyciągaj asy z rękawa. Napięcie, szczęście, strategia i ryzyko stworzą wybuchową kombinację, która ożywi każdy wieczór w gronie rodziny i znajomych. Lucky Jack to prosta gra karciana, która spodoba się fanom ryzyka. To doskonała opcja na domówkę, spotkanie ze znajomymi czy wieczór z rodziną. Z uwagi na prostotę rozgrywki i podobne emocje polecamy ją zwłaszcza fanom Wirusa!.
|
Team Play
![]() To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
|
X. bierze!
![]() Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
|