|
|
Skok po marchewkę
![]() Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
|
Chipsy
![]() Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
|
Jungo - edycja polska
![]() Jungo to ekscytująca gra oparta na zarządzaniu ręką. W swojej turze możemy dobrać kartę lub zagrać zestaw, jednak jeśli chcemy przebić kombinację znajdującą się na stole, musimy pamiętać o kilku zasadach, z których najważniejsza brzmi: nigdy, ale to nigdy nie zmieniaj położenia kart na ręce!
|
Fasolki - nowe wydanie (Rebel)
![]() Jeśli uważasz, że strączki to po prostu warzywa, bardzo się mylisz – w grze karcianej Fasolki to niezwykle cenna waluta! Podczas zabawy każdy uczestnik uprawia swoje pola z fasolą, którą będzie chciał jak najdrożej sprzedać. Oczywiście wraz ze wzrostem rośliny rośnie też jej cena. Handluj z pozostałymi graczami i wystrzegaj się przedwczesnych zbiorów!
|
6. bierze! Byczy Baron
![]() 6 bierze! Byczy Baron to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy pulę kart, które następnie zagrywamy w 1 z 5 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę lub 6. byka w danym kolorze do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
|
Sabotażysta - nowa edycja (Rebel)
![]() Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie – tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu.
|
Sabotażysta 2 - nowa edycja (Rebel)
![]() Sabotażysta 2 to rozszerzenie do popularnej gry karcianej, w której ukrywamy swoją tożsamość, by jak najbardziej się wzbogacić. Tym razem górnicy są podzieleni na dwie drużyny, podczas gdy inni pracują na własną rękę. Nowe karty zmieniają warunki zwycięstwa, a dodatkowe korytarze i akcje urozmaicają pracę w kopalni.
|
Linko - edycja polska
![]() Linko to prosta i dynamiczna gra, w której nieustannie podbieramy sobie nawzajem zgromadzone punkty. Naszym celem jest utrzymanie jak największej liczby kart przed sobą przy jednoczesnym pozbyciu się jak największej liczby kart z ręki. Podczas zabawy czeka nas sporo interakcji, a kluczem do zwycięstwa będzie mądre planowanie kolejnych ruchów.
|
6. bierze! - nowe wydanie (Rebel)
![]() Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
|
Bułka, Kotek, Pizza
![]() Bułka, Kotek, Pizza – zapamiętaj te trzy urocze słowa! W tej niezwykle prostej grze dla najmłodszych staramy się jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart. Odwróć wierzchnią z nich mówiąc jedno z tytułowych słów. Jeśli obrazek na karcie zgadza się z hasłem, odkryj kolejną. Na stole pojawił się cuks? Zgarnij go, zanim zrobią to przeciwnicy, żeby rozegrać dodatkową turę! Zwycięży ten, kto jako pierwszy wyczerpie cały stos.
|
Kto to zrobił?
![]() Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien – pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych.
|