Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychcz...
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Dodatek Cena niewinności skupia się na rozpadzie więzi w kolonii. Wiedźmie sztuczki sączą jad w serca mieszkańców, a chorobliwa podejrzliwość zwraca sąsiadów przeciwko sobie. Łowca stąpa po kruchym lodzie, próbując odkryć prawdę w sieci kłamstw i waśni.
55 kart w talii. Każda talia wykonana jest z własnego, unikatowego papieru oraz powlekana specjalistycznym tworzywem. Dzięki temu klienci od wielu lat ufają produktom Bicycle.
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.
RED7 to na pierwszy rzut oka niepozorna gra, ale to ona mocno postraszyła faworytów do zeszłorocznych Golden Geeków. Ta karcianka zdobyła aż w 4 nominacje w kategoriach: najlepsza gra karciana, innowacyjna, rodzinna i imprezowa!
Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.
UWAGA! Część kart z tego zestawu służy do rozgrywki z dodatkiem Terraformacja Marsa: Niepokoje (ich treść odnosi się bezpośrednio do elementów z tego dodatku).
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
Niesamowita talia pozwala przenieść się w mityczną krainę, w której występuje jednorożec, jednocześnie oferując żywą kolorowy zestaw kart do gry. Karty marki Bicycle, znane są z wysokiej jakości i drukowane są sekretną formułą "Air Cushion" (posiadają opatentowany poduszkowe wykończenie), która sprawia, że karty Bicycle mają dłuższą żywotność, łatwiej się tasują i układają w wachlarze.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Elfów Dżungli oraz Płaszczy, a także neutralne karty Najemników.
Talia zaprojektowana przez słynną Anne Stokes a wyprodukowana przez Bicycle. Talia zawiera 52 przepiękne ilustracje ezoteryczne Anne Stokes. Air cushion finish dla ułatwienia tasowania.
Te karty do gry Bicycle Muralis są nie tylko piękną ozdobą Twojego stolika do kawy, ale są również idealne do grania w Twoje ulubione gry karciane, takie jak Blackjack, Kierki, Poker, Remik i setki innych.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze.
Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę.