Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Szybka kawka to rodzinna gra planszowa o zarządzaniu kawiarnią dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat. W tej grze wszystko dzieje się błyskawicznie, a presja czasu jest ogromna.
Zamiast nas to gra łącząca mechanikę deck-buildingu z zarządzaniem zasobami. Prezentuje unikatową i intuicyjną zasadę łączenia kart dla osiągania jak najlepszych wyników.
In It’s a Balloon!? you choose a word and draw it on your drawing board. Simultaneously explain to the other players which lines you draw. They follow along and try to guess the word as quickly as possible.
Projekt A.R.T jest grą kooperacyjną – wszyscy razem walczycie przeciwko grze. Na początku rundy każdy gracz dobiera 2 karty misji, po czym wspólnie dyskutujecie, które z nich chcielibyście zagrać i w jakiej kolejności.
Ten zestaw Wrogów do gry Massive Darkness 2 zawiera 2 dodatkowe Zgraje: Żywe Posągi i Demony Cienia (Przywódców i Popleczników), a także Cerbera, nowego Grasującego Potwora, oraz ich karty przeznaczone do rozgrywki w Massive Darkness 2.
To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Mnichów i Nekromantów. Zawiera ono 4 Bohaterów, wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Znakomitość – niegdyś boską istotę, która została strącona do Pierwotnej Sfery za swój skrajny brak tolerancji dla niezliczonych wad śmiertelników.
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życiu, a jego historia do dziś rozpala umysły i wyobraźnię wielu osób.
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów w różnych dziedzinach stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona.