|
|
Story Cubes: Harry Potter
![]() Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Harry Potter to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji w szlachetnym, złotym kolorze.
|
Państwa miasta - wersja kostkowa
![]() Kostkowa wersja gry Państwa-Miasta to więcej emocji i trudniejsza rozgrywka!
|
Bicycle: Snake
![]() Ujawnij przebiegłą mądrość i inteligencję w Roku Węża z kartami do gry Bicycle Snake! Niestandardowe figury ubrane w strój inspirowany kimonem dodadzą Twojej następnej grze wyjątkowego blasku; a błyszczący złoty wąż na etui jest gotowy do ataku. Standardowa talia karty marki Bicycle
|
Słowo Daję – Wersja Familijna
![]() Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku. Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
|
Skok po marchewkę
![]() Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
|
Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort
![]() Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wszystkie karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich!
|
Chipsy
![]() Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
|