|
|
Pędzące Żółwie
![]() Żółwie to sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Każdy żółw bez namysłu stanie do wyścigu i popędzi w kierunku grządki z sałatą. Jednak natury nie da się oszukać. Żółwie nie lubią biegać, ale są za to bardzo sprytne. Wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy!
|
Bicycle: Gold Dragon
![]() Niestandardowe figury tych kart ubrane w stroje inspirowane kimonem dodadzą wyjątkowego blasku Twojej następnej grze; a olśniewająca, złocona ramka wokół smoków na zapinanym etui z pewnością przyciągnie uwagę. Niestandardowy projekt rewersu karty - podwójne złote smoki na tle brązu. Standardowa talia kart. Made in USA.
|
Planeta Nomino
![]() Najnowsza gra Karola Madaja oraz Manuka Studio – twórców rewelacyjnej „Kolejki”. Wyrusz na wyprawę razem z rodziną lub przyjaciółmi, by odkryć tajemnice planety Nomino. Przejdź do historii nauki jako odkrywca nowych, kosmicznych obiektów. Na wyprawie przydadzą się: niczym nieskrępowana wyobraźnia, siła przekonywania i przede wszystkim dużo dobrego humoru.
|
Splendor: Jedwabny Szlak
![]() Splendor: Jedwabny Szlak to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Miasta wprowadzają specjalne płytki zastępujące arystokratów, dzięki którym zwiększa się rywalizacja między graczami. Z kolei placówki handlowe oferują nowe płytki ze specjalnymi efektami, które mogą zapewnić nam przewagę w walce o prestiż. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej strategiczną rozgrywkę.
|
Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi
![]() Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Twierdze pozwalają nam oznaczać swoje terytorium, dzięki czemu możemy spowolnić działania przeciwników i przyspieszyć własny rozwój. Z kolei Orient wprowadza nowy zestaw kart rozwoju, oferujący zupełnie nowe efekty. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej ekscytującą rozgrywkę.
|
Raz, dwa, trzy... wilk patrzy!
![]() Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
|
Kroniki zachodniego królestwa
![]() Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
3 rozdziały
![]() Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga baśni podzielona na trzy części, znana jako 3 rozdziały. Pudełko tej niepozornej gry przeniesie Cię na karty tej opowieści! Jako jej bohater podejmiesz się kolejnych wyzwań: w pierwszym rozdziale zbierzesz towarzyszy, w drugim sprawdzisz skuteczność swojej drużyny, a w trzecim poznasz finał tej historii i spróbujesz zdobyć jak najwięcej punktów. Czy uda Ci się stawić czoła wszystkim wyzwaniom i zwyciężyć?
|
Jolly Roger: Piracka Gra o Łupach i Buntach
![]() W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
|