Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Złap drewniany przedmiot prędzej niż przeciwnicy i wygraj grę! „Duuuszki za pięć 12:00” to najnowsza wersja imprezowego hitu. W pudełku jest 9 nowych przedmiotów i 4 warianty gry, które urozmaicają rozgrywkę i znacznie podnoszą poziom trudności.
Dodatek wprowadza nowe postacie z Galerii Łotrów - przeciwników Flasha znanych z serialu czy komiksów. Wciel się w Kapitana Chłoda, Władcę Luster, Trickstera lub innych zbirów. Wykorzystaj zdolności superprzestępców oraz nowoczesną technologię, by pokonać Flasha i jego sprzymierzeńców.
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!
DC Batman: Metal to gra typu “deck building”, polegająca na budowaniu jak najmocniejszej talii kart. Strategia graczy opiera się na właściwym używaniu umiejętności opisanych na kartach. Gracze muszą walczyć nie tylko pomiędzy sobą, ale również z grą, która atakuje ich Superłotrami z uniwersum DC, a pod koniec muszą zmierzyć się z potężnym Barbatosem. Gracz, który pod koniec gry zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa, wygrywa.
Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry. Emocjonuj...
W grze Chwała klanom: Narady w kiltach wcielisz się w wodza klanu i będziesz starał się przyciągnąć jak najwięcej nowych członków, strategicznie rozgrywając karty, aby zdobyć jak najwięcej punktów.
Wielu szalonych naukowców próbowało zamienić ołów w złoto i wynaleźć eliksir wiecznej młodości. Ale uwaga! Jeśli nie będą wystarczająco uważni, łatwo mogą przegotować swój wywar, a cały eksperyment wybuchnie im w twarz!
Bzzz... PLASK! to wyjątkowa gra imprezowa! Wszyscy gracze jednocześnie (!) starają się łapać owady. Na stół wykładane są kolejne karty owadów. Wszyscy gracze bacznie obserwują jakiego rodzaju owady się pojawiają. Niektóre z nich dają punkty dodatnie,...
Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieść do swojego portu cenne skarby. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz?
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Celem graczy jest budowa ośrodków naukowych, farm hodowlanych i baz przemysłowych na Antarktydzie, dokąd statkami będą przewozili naukowców, maszyny i surowce.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Gra wyścigowa z elementem edukacyjnym! Samochody ruszają z piskiem opon. Podobnie jak w prawdziwym wyścigu, gracze muszą reagować na zmiany zachodzące na torze. Muszą obserwować poczynania innych graczy i starać się wyjść na prowadzenie. Jednak w tym...