Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pierwsza gra planszowa Find Me jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
DC Comics Dice Masters: World’s FinestStarter Set przedstawia graczom ulubione postacie znane z Uniwersum DC m.in. Batmana, Supermana oraz wielu innych!
To pudełko zawiera wszystko, co niezbędne, żeby zagrać w grupie od 1 do 4 graczy: instrukcję, 144 karty (w tym całkowicie nową, 80-cio kartową Talię Handlu), a także 8 dużych kart Wyzwań przeznaczonych do rozgrywek jednoosobowych i kooperacyjnych.
Wydaje Ci się, że Ty i Twoi znajomi świetnie się znacie? Fun Facts to oparta na współpracy gra imprezowa, która pozwoli Wam to sprawdzić! W każdej turze odczytujecie na głos dość osobiste pytanie, na które odpowiadacie, wpisując na strzałkę pewną liczbę. Spróbujcie zgadnąć, jak odpowiedzieli pozostali gracze, i ułóżcie swoje odpowiedzi w kolejności rosnącej. Następnie odkryjcie je i sprawdźcie, czy mieliście rację!
Pierwsza gra planszowa Coco Loco jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana - ułatwi ci dostęp do surowców!
Przeklęte dylematy to zwariowana gra imprezowa, dzięki której poznasz swoich najbliższych z zupełnie innej strony! W każdej rundzie jedno z Was stanie przed abstrakcyjnym wyborem – musi wskazać, czy przyjęłoby sztosową opcję w nierozerwalnym pakiecie z prawdziwym życiowym szajsem. Tymczasem reszta graczy głosuje, jaka będzie odpowiedź przeklętego dylemaciarza. Ci, którzy obstawią poprawnie, otrzymają cenne punkty!
Pierwsza gra planszowa Beep Beep jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia.
Każda postać należąca do Drużyny Zarządu posiada swoją figurkę oraz unikalną talię startową, odwzorowującą jej umiejętności. Wykorzystaj ją w rozgrywce Brzdęk! Nie drażnij smoka albo otwórz nową franczyzę w Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated.
W grze Oriflamme: Pożoga będziesz umieszczał swoje zakryte karty, by przygotować nieczyste zagrywki. Będziesz miał za zadanie zabezpieczać swoje interesy lub przygotowywać kombinacje efektów. Będziesz musiał pamiętać o zastawianiu pułapek we właściwym momencie i w końcu zgromadzeniu wystarczająco dużej ilości punktów wpływu, by zdobyć tron!
Pierwsza gra planszowa Funny Duck jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej!
Każda postać należąca do Drużyny "C" posiada swoją figurkę oraz unikalną talię startową, odwzorowującą jej umiejętności. Wykorzystaj ją w rozgrywce Brzdęk! Nie drażnij smoka albo otwórz nową franczyzę w Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated.
Lutecja to szybka do wytłumaczenia gra z elementami licytacji i blefu. W każdej rundzie będziecie starać się zdobyć karty postaci i/lub miejsc. W ten sposób zdobywacie punkty zwycięstwa i kontrolę nad zasobami oraz budynkami.
Podwójni Agenci to kooperacyjna gra karciana, która przetestuje wasze zdolności dedukcji. Do zidentyfikowania macie agentów, czyli karty o określonym kolorze i liczbie. Dojdziecie do nich drogą eliminacji, zarządzając kartami na ręce. W miarę gromadzenia się wskazówek wybór się zawęża… a waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich agentów nim skończy się gra!