|
|
Spy Guy Junior Zwierzaki
![]() Spy Guy Junior Zwierzaki to kooperacyjna gra, w której wcielacie się w rolę młodego detektywa i próbujecie schwytać złoczyńcę, nim ten złapie wszystkie zwierzaki świata i zamknie je w swoim prywatnym zoo. Ćwiczcie spostrzegawczość, umiejętność skupienia uwagi i współpracy, poszukując poszlak na barwnej, rysunkowej ponadmetrowej planszy.
|
Następna stacja: Londyn
![]() Zaprojektuj najlepszą trasę metraBurmistrz Londonu zlecił Ci przekształcenie sieci metra. Twoim celem jest zoptymalizowanie tras i przystanków, aby jak najlepiej obsługiwać pasażerów oraz dotrzeć do najważniejszych atrakcji miasta, wykorzystując przy tym tunele pod Tamizą.
|
Niezły blef
![]() Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom zabawy. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie!
|
Zombiaki 2: Atak na Moskwę
![]() Do ostatniego naboju, do ostatniej karty
|
Junior Alias
![]() DYNAMICZNA GRA SŁOWNA W WERSJI DLA DZIECI! W grze chodzi o to, aby objaśnić obrazek i odpowiadające mu słowo, nie wypowiadając go przy tym. W tym celu używa się synonimów i przeciwieństw. Można również zgadywać za pomocą podpowiedzi, wydawać różnego rodzaju dźwięki lub robić cokolwiek, co podpowie nam wyobraźnia. Dzięki obrazkom w grze mogą uczestniczyć dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać. Każda drużyna stara się odgadnąć jak najwięcej słów w czasie, który odmierza klepsydra. Gra jest szybka, wciągająca i zabawna!
|
Tajniacy: Duet
![]() Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Top 10
Cena:
69,00 zł
|
Play Mind Master Mind - wersja podróżna
![]() Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dziewięć prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|
Wyścig Balonów
![]() Wyścig Balonów to rodzinna gra, podczas której zawodnicy sprawdzą swoje umiejętności w zawodach baloniarskich. Liczyć się tu będzie spostrzegawczość, dobre planowanie i odrobina szczęścia. Jeśli lubicie gry wyścigowe i wesołą rywalizację, to nie czekajcie ani chwili - podniebna przygoda wzywa.
|
Sprytna ośmiornica - gra zręcznościowa
![]() Gra Sprytna ośmiornica jest to zręcznościowa gra przeznaczona dla 1-3 graczy w wieku od 5. roku życia. Gra polega na ułożeniu kubeczków zgodnie ze schematem zaprezentowanym na wylosowanej karcie, a trudność polega na tym, że kubeczki należy ułożyć przy pomocy zakładanych na palce macek ośmiornicy.
|
Odjechane Jednorożce: Smoki
![]() Odjechane Jednorożce: Smoki to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek fantastyczne stworzenia: od smokorożków, poprzez dojrzałe osobniki aż do zwykłych jednorożców, które marzą, by zostać smokami. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
![]() Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|
Activity Junior
![]() Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
|