|
|
Mysterium - edycja polska: Ukryte znaki
![]() Wróćcie do tajemniczej posiadłości i usiądźcie przy stole. Seans zaraz się rozpocznie! Mysterium: Ukryte znaki to rozszerzenie, w którym jeszcze raz próbujecie wyjaśnić okoliczności śmierci ducha. Akcja się komplikuje, gdy natrafiacie na nowe tropy: 6 podejrzanych, 6 miejsc i 6 przedmiotów. Duch może Wam pomóc, korzystając z 42 nowych kart wizji, dzięki którym jeszcze skuteczniej będzie się z Wami komunikować.
|
Azul: Kryształowa mozaika
![]() Dodatek Azul: Kryształowa mozaika zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę. Nowe plansze graczy są odpowiedzią na prośby i sugestie wielu graczy o zróżnicowanie pól na ścianie i wprowadzenie pól premiowych. Zmienione zostały również wartości na polach podłogi.
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
![]() Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Domek: Słoneczna 156
![]() Przy zakupie dodatku Domek: Słoneczna 156 z odbiorem osobistym w sklepie mini dodatek Bocian gratis (Bocian dostępny do wyczerpania zapasów). Zaproś rodzinę i przyjaciół do nowego Domku. Wykorzystuj plany budowy, aby podnieść jego wartość. Zagraj w pojedynkę albo zaproś do gry piątego i szóstego gracza! Adres to Domek: Słoneczna 156!
|
Rój Kieszonkowy (Hive Pocket) z dodatkami Komar i Biedronka
![]() Rój Kieszonkowy to jak sama nazwa wskazuje, mniejsza wersja popularnej, znanej na całym świecie gry logicznej. To równie wspaniała gra, jak standardowa wersja. Ta sama, bardzo wysoka jakość, ale kompaktowy rozmiar. Jedziesz na kolonię lub wycieczkę? Nie masz za dużo wolnego miejsca w plecaku? Rój Kieszonkowy to idealne rozwiązanie! Teraz możesz zabrać swoją ulubioną grę, gdzie tylko chcesz!
|
Urban Panic - WYPRZEDAŻ!
![]() Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego - odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
|
Ego - gra imprezowa
![]() Sprawdź, czy dobrze znasz swoich przyjaciół. Wylosuj jedno z ponad 400 niebanalnych pytań i odczytaj je na głos. W tajemnicy zaznacz żetonem swoją odpowiedź. Pozostali gracze spróbują odgadnąć Twój wybór. W zależności od tego, jak bardzo są pewni odpowiedzi, obstawiają odpowiednią liczbę żetonów. Gracz, który najlepiej rozpracuje swoich przeciwników, zostaje zwycięzcą.
|
Łowcy kryształów
![]() Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis. Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa!
|
Ostatnia wiadomość
![]() Ostatnia wiadomość to szybka gra imprezowa, w której poszkodowany postara się dać detektywom wskazówki, aby ci mogli wytropić przestępcę. Schemat rozgrywki przypomina Tajemnicze Domostwo, jednak tutaj wszystko opiera się na mechanice rysowania. I co ważne! W Ostatniej wiadomości jeden z Was wcieli się w rolę przestępcy, który wszelkimi możliwymi środkami będzie utrudniał śledztwo!
|
Małe epickie podziemia: Opowieści
![]() W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
|
Ego Love
![]() Sprawdź, jak dobrze znasz swoją drugą połówkę! Popularna gra towarzyska w nowej odsłonie. Wylosuj kartę z jednym z 330 pytań dotyczących relacji damsko-męskich i wybierz odpowiedź, która najbardziej Ciebie dotyczy. Zadaniem pozostałych graczy jest próba odgadnięcia Twojego wyboru.
|
Smocze Kości
![]() Zostań pierwszym Chojrakiem, który pokona smoka! W Smoczych Kościach, aby pozbyć się tego trudnego przeciwnika, musisz zebrać 5000 odważnych, a zarazem niezbyt rozgarniętych żołnierzy, gotowych pójść za tobą, byś to ty został nazwany bohaterem i czerpał wszelkie korzyści z publikacji swych przygód.
|