|
|
Terraformacja Marsa: Amazonis i Vastitas
![]() Terraformacja Marsa: Amazonis i Vastitas oferuje dwa zupełnie nowe spojrzenia na Czerwoną Planetę w postaci specjalnych, alternatywnych map: Amazonis Planitia i Vastitas Borealis. Każda z nich przedstawia nowy obszar Marsa z kolejnymi premiami, innym rozmieszczeniem oceanów, nowymi tytułami i nagrodami.
|
TEN, czyli dycha
![]() Gra towarzyska TEN, czyli dycha jest oparta na mechanizmie push your luck. Gracze wykładają karty z talii, jedna po drugiej, starając się zebrać jak najwięcej kart, tak aby ich suma nie przekroczyła DYCHY – inaczej przegrywają! Uczestnicy mogą próbować swojego szczęścia i wykładać kolejne karty, ale czasami jedna karta może zdecydować o tym, że gracz straci wszystko.
|
Młodzi Czarodzieje
![]() W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
|
Pszczółki
![]() Sprytna gra dla małych mistrzów pamięci! Bzzz Bzzz Bzzz W powietrzu słychać urocze brzęczenie, ale gdzie ukrywają się małe, kolorowe pszczoły? Czy potrafisz odnaleźć te małe bzyczące owady w ich ulach? Nie bądź zbyt pewny siebie, ponieważ ciągle zmieniają miejsca. Gracz, który złapie ich najwięcej, wygrywa grę.
|
Tokaido: Matsuri - nowa edycja
![]() Wraz z rozszerzeniem Tokaido: Matsuri gracze zyskają możliwość wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach odbywających się w rozlokowanych na trasie gospodach. 20 specjalnych kart pozwoli zyskać przewagę w kluczowych obszarach gry i uczyni rozgrywkę jeszcze bardziej strategiczną. Rozszerzenie wprowadza też do gry 16 nowych podróżników, a wraz z nimi kolejne możliwości do wypróbowania!
|
Wsiąść do Pociągu: Paryż
![]() W tej dynamicznej odsłonie gry Wsiąść do Pociągu gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w stolicy Francji i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Aby wygrać, musimy nie tylko zmyślnie korzystać z rozwijającej się w Paryżu sieci transportu miejskiego, lecz także wybierać połączenia, dzięki którym będziemy mogli świętować kolejną rocznicę zdobycia Bastylii.
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
![]() Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Ostatnia wiadomość
![]() Ostatnia wiadomość to szybka gra imprezowa, w której poszkodowany postara się dać detektywom wskazówki, aby ci mogli wytropić przestępcę. Schemat rozgrywki przypomina Tajemnicze Domostwo, jednak tutaj wszystko opiera się na mechanice rysowania. I co ważne! W Ostatniej wiadomości jeden z Was wcieli się w rolę przestępcy, który wszelkimi możliwymi środkami będzie utrudniał śledztwo!
|
Małe epickie podziemia: Opowieści
![]() W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
|
Ostium (edycja polska)
![]() Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
![]() Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Splendor: Pojedynek
![]() Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
![]() Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|
Ry-Bitwa
![]() Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
|