|
|
Stwory z Obory
![]() Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki.
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
![]() Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|
Halo wieża - Turbulencje
![]() Turbulencje to rozszerzenie do gry Halo wieża, które wprowadza 20 nowych scenariuszy oraz nowe moduły, takie jak zła widoczność, turbulencje czy alarmy. Nowe zasady zwiększają różnorodność i dodają głębi podstawowej grze. Wyląduj w złych warunkach na lotniskach w takich miastach jak Pekin, Madryt, Sydney czy Warszawa. Czy uda ci się nie rozbić samolotu?
|
100 gier TREFL
Cena:
67,00 zł
![]() 100 gier to aż 100 powodów na pożegnanie się z nudą!
|
Activity Bazgroły Gryzmoły
![]() Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami?
|
Activity Junior
![]() Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
|
Mała karczma
![]() Mała karczma to prosta gra karciana pełna negatywnej interakcji, w której staramy się tak rozmieścić napływających do lokalu gości, by to przy naszym stoliku znaleźli się ci, którzy zostawią największe napiwki. W każdej rundzie będziemy dobierali nową kartę gościa lub wydarzenia, którą musimy odpowiednio wykorzystać. Kluczem do zwycięstwa będzie baczne obserwowanie sytuacji przy stolikach i sprawne niszczenie planów przeciwników.
|