|
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
![]() W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|
Mityczny Wiatr: Powiew magii
![]() Rozszerzenie Powiew magii wprowadza do gry Mityczny Wiatr nowe sposoby na wykorzystanie talii pogody. Możecie je znaleźć na zawartych w tym rozszerzeniu nowych kartach budynków, wydarzeń oraz przygód. Karty wydarzeń i przygód z tego rozszerzenia zawierają nowe, zamknięte wątki fabularne i można je bez problemu łączyć z dotychczasowymi taliami. Dodatkowo pojawia się też pięć nowych budynków, z których część wprowadza nowy rodzaj efektów niewystępujących w grze podstawowej.
|
Halli Galli Junior - nowa edycja
![]() Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
|
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania
![]() Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
|
EXIT: Władca Pierścieni - Cienie nad Śródziemiem
![]() W grze Exit: Władca Pierścieni – Cienie nad Śródziemiem, potężny czarodziej Gandalf wysyła graczy na niezwykle ważną misję. Muszą wyruszyć w drogę pełną przygód i zrealizować postawione przed nimi cele, w przeciwnym razie zgaśnie wszelka nadzieja. Gracze będą wspólnie odwiedzać miejsca znane z „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, rozwiązywać wymagające i pełne magii zagadki oraz wspierać towarzyszy w walce przeciwko Nazgulom, orkom i innym mrocznym postaciom.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium
![]() Exit: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona
![]() Exit: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
|
Memento mori
![]() Co łączy Joannę d’Arc, Krzysztofa Krawczyka, Richarda Nixona i Wisławę Szymborską? Właśnie tak, wszyscy nie żyją! A znajomość dat ich narodzin i śmierci może Cię zaprowadzić prosto do zwycięstwa w tej niebanalnej zabawie, która sprawdzi Twoją wiedzę z historii. Memento mori to gra karciana, w której staramy się uporządkować postacie na podstawie ich dat urodzenia, śmierci i długości życia. Zwycięży osoba, która popełni najmniej błędów!
|
Kroniki zachodniego królestwa
![]() Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
3 rozdziały
![]() Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga baśni podzielona na trzy części, znana jako 3 rozdziały. Pudełko tej niepozornej gry przeniesie Cię na karty tej opowieści! Jako jej bohater podejmiesz się kolejnych wyzwań: w pierwszym rozdziale zbierzesz towarzyszy, w drugim sprawdzisz skuteczność swojej drużyny, a w trzecim poznasz finał tej historii i spróbujesz zdobyć jak najwięcej punktów. Czy uda Ci się stawić czoła wszystkim wyzwaniom i zwyciężyć?
|