Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Azul: Pojedynek to wyjątkowa odsłona popularnej gry logicznej, zaprojektowana specjalnie do rozgrywek dwuosobowych. Wprowadza nowe mechanizmy, które sprawiają, że zabawa staje się bardziej taktyczna niż dotychczas.
Nadszedł czas, by ponownie otworzyć rezerwaty i rozpocząć obserwację zupełnie nowych gatunków! Dzięki dodatkowi będziecie mieli okazję przyjrzeć się barwnym ptakom naturalnie występującym w rejonie Oceanii.
Goblin Coaster to kooperacyjna gra, w której wszyscy gracze wspólnie starają się zdążyć przed upływem czasu, symbolizowanym przez klepsydrę w kształcie wagonika. Każdy uczestnik wyjmuje z woreczka kafelki niezbędne do kontynuowania budowy torów, jednocześnie dbając o to, by nie przekroczyć limitu czasowego. Wspólnie musicie pokonywać przeszkody takie jak skały, roje nietoperzy czy pajęczyny, losując odpowiednie narzędzia i współpracując, by sprostać różnorodnym wyzwaniom.
Wcielacie się w rolę detektywów. Musicie odnaleźć ludzi przebranych za hot-dogi, jednorożce czy mumie. Poszukiwania prowadzicie za pomocą magicznych latarek. Musicie się spieszyć, bo czas poszukiwań odmierza klepsydra!
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej.
Zestaw dodatkowych kart, który wprowadzi nową jakość do Waszych rozgrywek w 7 Cudów Świata. Dzięki niemu będziecie mogli rekrutować najpotężniejszych bohaterów starożytności.
Dylemat wagonika to imprezowa gra karciana przeznaczona dla osób pełnoletnich. Łączy filozoficzne rozważania z krwawą jatką i zmusza uczestników do podejmowania trudnych moralnie decyzji.
Rozszerzenie zawierające zupełnie nowy rodzaj kart w kolorze czarnym, które znacząco zwiększają interakcję między graczami. Dodatkowo zawiera instrukcję dla wariantu drużynowego, który pozwala zasiąść do wspólnej zabawy aż 8 osobom!
Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby.
Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji.
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
Dodatek do Gry Karczma pod Pękatym Kuflem składa się z czterech modułowych części które mogą zostać wykorzystane z podstawową wersją gry w różnych ustawieniach.
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura to rozszerzenie zawierające dodatkowe plansze graczy, znaczniki i karty faz, dzięki którym możemy zaprosić do stołu nawet 6 osób. Wprowadza też nowy Wskaźnik Globalny – Infrastrukturę, a wraz z nim dodatkowy segment planszy i karty projektów, które pozwolą na jego podnoszenie. Akcja standardowa związana z nowym wskaźnikiem wymaga wydania zarówno jednostek ciepła, jak i roślinności, dzięki czemu uczestnicy będą musieli jeszcze więcej uwagi poświęcać na zrównoważony rozwój.
Dodatek Więcej zbrodni wprowadza typ misji zwanymi superśledztwami, które są rozbite na kilka rozdziałów i rozgrywają się na wszystkich czterech mapach Miasta Zbrodni.
Gra HABA W ogrodzie (edycja polska) to niezwykle urocza odmiana klasycznej gry marki HABA, z trójwymiarowym drzewkiem, kolorową kostką, drewnianymi koszykami, krukiem oraz owocami.
Pośród mgieł i błękitnej toni fal, Wasze drakkary dobiły w końcu na upragniony ląd. Legenda głosi, że mieszkańcy tych ziem opuścili swoje posiadłości w pośpiechu, pozostawiając je na łaskę Odyna.
Zbierz wszystkie łupy, jakie uda Ci się odnaleźć, i wykorzystaj je, do zagwarantowania sobie wpływów. Tylko przebiegły i najbardziej odważny wiking może zostać jarlem i rządzić tym pięknym fiordem! Czy masz to, czego potrzeba, aby nim zostać?