Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj – starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy!
Chyba śnisz! to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
W tej grze każdy gracz zamienia się w fotografa, który czatuje na brzegu jeziora i próbuje zrobić zdjęcie. Trzeba śledzić lśnienie fal ponad grzbietem płynącego stwora, znaleźć najlepszą pozycję i… nacisnąć migawkę.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Pełna emocji, szybka i dynamiczna gra karciana, w której zadaniem graczy jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt. Obserwuj otoczenie i wybieraj te żetony, które przyniosą najwięcej punktów. Uważaj – ich wartość zmienia się cały czas, a koniec rundy może nadejść w najmniej spodziewanym momencie!
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.
Każdy szczęście znaleźć może, komu los dziś dopomoże? Rzuć kośćmi, dopasuj symbole do kart i zdobądź punkty! Jeśli chcesz, możesz odrzucić żeton i spróbować ponownie. Ale uwaga! Jeśli posuniesz się za daleko, możesz stracić wszystko.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!
Potężny Pandakai wkracza do miasta! Pozostałe potwory muszą ewoluować, by stawić mu czoła. Kluczem do zwycięstwa będzie zaskoczenie przeciwników nowymi umiejętnościami. Walka o Tokio już nigdy nie będzie taka sama!
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Przepowiednia to bajecznie wykonana gra korzystająca z unikalnej mechaniki „kryształowej sieci” stanowiącej swoistą grę w grze. Zadaniem graczy jest przełamać klątwy, którymi obłożono świątynie w fantastycznej krainie.
W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.