|
|
BrainBox - Dawno, dawno temu...
Cena:
62,00 zł
![]() Cenisz sobie wartościowe gry, które oprócz zabawy pozwalają maluchom rozwijać ważne umiejętności? BrainBox - Dawno, dawno temu... to propozycja dla Ciebie! Zajrzyj do pudełka i odkryj 55 kart z 330 pytaniami, które wprowadzą Twoje dziecko w świat opowieści uwielbianych przez kolejne pokolenia. Ilustracje przybliżają losy Kopciuszka, Pinokia, Calineczki i wielu innych bohaterów z książek, baśni i legend, angażując w zabawę całą rodzinę. Dodatkowo zabawa z BrainBox opiera się na zapamiętywaniu, pozwala więc rozwijać jedną z najważniejszych dziecięcych umiejętności.
|
BrainBox - Dinozaury
![]() Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi! Sprawdź swoją wiedzę o prehistorycznych stworzeniach, wykazując się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością. BrainBox - Dinozaury to nie lada wyzwanie dla małych i dużych umysłów. Na 55 kartach znajdziesz 330 pytań, odkrywających przed dziećmi świat wielkich bestii, które kiedyś władały naszą planetą. Ilustrowane karty przybliżą prehistoryczne stworzenia zamieszkujące lądy, wody i przestworza, angażując w zabawę całą rodzinę!
|
Terraformacja Marsa: Preludium
![]() Do walki o wpływy w dodatku Terraformacja Marsa: Preludium dołącza 5 nowych korporacji, a sama gra zostaje rozszerzona o 7 unikatowych projektów. Sercem dodatku są jednak karty preludium, które wpływają na to, z jakim dodatkowym przywilejem rozpoczniecie rozgrywkę
|
Brain Box - Matematyka dla najmłodszych
![]() Chcesz ułatwić swojemu dziecku szkolny start? Szukasz narzędzia, które pozwoli maluchowi w formie zabawy przyswoić podstawowe pojęcia matematyczne? Zajrzyj do pudełka BrainBox - Matematyka dla najmłodszych, gdzie znajdziesz zadania związane z liczeniem do 20, prostym dodawaniem i odejmowaniem, podstawowymi wagami, miarami itp.
|
Brain Box - Matematyka Plus
Cena:
63,00 zł
![]() Twojemu dziecku niestraszne są podstawowe pojęcia matematyczne i szukasz czegoś, co pomoże mu nadal rozwijać wiedzę? BrainBox - Matematyka Plus to kolejny etap przygody w świecie liczb! Zajrzyj do pudełka i odkryj 55 kart służących do dynamicznej zabawy, a jednocześnie poszerzających wiedzę dotyczącą liczb pierwszych, kwadratowych, działań pisemnych, geometrii przestrzennej czy zaawansowanych miar i wag.
|
Mała karczma
![]() Mała karczma to prosta gra karciana pełna negatywnej interakcji, w której staramy się tak rozmieścić napływających do lokalu gości, by to przy naszym stoliku znaleźli się ci, którzy zostawią największe napiwki. W każdej rundzie będziemy dobierali nową kartę gościa lub wydarzenia, którą musimy odpowiednio wykorzystać. Kluczem do zwycięstwa będzie baczne obserwowanie sytuacji przy stolikach i sprawne niszczenie planów przeciwników.
|
7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon
![]() Dodatek wprowadza antycznych bogów do gry "7 Cudów Świata: Pojedynek". Teraz gracze mogą się ubiegać o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.
|
Śpiące Królewny 2: Na ratunek!
![]() Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
|
Eksplodujące Kotki - dodatek Implodujące Kotki
![]() Dodatek do gry Eksplodujące KotkiZupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków.
|
Pikit - edycja polska
![]() Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
|
HINT - edycja polska
![]() HINT to gra imprezowa, w której drużyny na przemian odgadują hasła na podstawie wskazówek udzielanych przez swoich graczy. Aby naprowadzić drużynę na dobry trop, gracz musi się wykazać pomysłowością, ponieważ wskazówki przekazuje w określony na karcie sposób – może je opisywać, rysować, pokazywać albo nucić. Im więcej haseł odgadnie drużyna, tym więcej punktów zdobędzie. Ale uwaga! Lepiej nie zgadywać na ślepo, ponieważ niektóre hasła są zakazane!
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
![]() Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|
MOW - edycja polska
![]() Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
|
Tajniacy (Codenames)
![]() Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Bąbelsy
![]() Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
|