|
|
Dobble Marvel Emoji
![]() Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem!
|
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci
![]() To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Psia kostka (Ganz Schon Clever Kids)
![]() Co za fantastyczne przyjęcie! Są balony do przebijania, świeczki do zdmuchnięcia, prezenty do otworzenia i mnóóóstwo słodyczy do zjedzenia. Coś miłego dla każdego!
|
Bicycle: Back to the Future
![]() Bicycle(R) i Universal Pictires(R) połączyły siły, aby zaprezentować talię inspirowaną ukochanym filmem z 1985 roku, Powrót do przyszłości! Ta talia łączy tożsamość tego kultowego filmu z tradycyjnymi elementami kart do gry, tworząc wyjątkową i kolekcjonerską talię, którą pokochają fani kart i filmów!
|
Koszmarium
![]() Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
|
Quizy świata: Sławy świata
![]() Wybierz się w podróż dookoła świata i poznaj największych wynalazców, poszukiwaczy przygód, artystów i przywódców, jakich zna historia! By wygrać, zbieraj punkty, rozpoznając znane osoby i odpowiadając poprawnie na fascynujące pytania. Jeśli nie uda Ci się odgadnąć od razu, możesz skorzystać z podpowiedzi, jednak każda wskazówka oznacza odpowiednio mniej punktów. Wygrywa osoba, która na koniec gry ma najwięcej sław przyporządkowanych do właściwych grup.
|
Cortex Harry Potter
![]() Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
|
Plus i minus. Nauka liczenia
![]() Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
|
Kruki
![]() Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Dylematy 2
![]() Sądzisz, że po rozgrywkach w Dylematy znasz swoich znajomym na wylot? Nic bardziej mylnego! Dzięki części drugiej staniecie przed nowymi wyborami moralnymi i poznacie się z zupełnie innej strony! Zapraszamy do gry moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w kręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
|