|
|
Super gol!
![]() Super gol! to prosta gra kościana nadzwyczaj wiernie odwzorowująca wszystkie zagrania, ruchy oraz zasady piłki nożnej, dzięki czemu można poczujeć się jak na prawdziwym boisku. Tylko ten z Was kto będzie dość sprytny, nieustępliwy, szybki i obdarzony odpowiednią dozą szczęścia może sięgnie po ostateczne zwycięstwo!
|
Pędzące Żółwie
![]() Żółwie to sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Każdy żółw bez namysłu stanie do wyścigu i popędzi w kierunku grządki z sałatą. Jednak natury nie da się oszukać. Żółwie nie lubią biegać, ale są za to bardzo sprytne. Wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy!
|
Koty
![]() Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
|
Dobble Dinozaury
![]() Dobble Dinozaury to gra wspierająca trening spostrzegawczości i szybkości reakcji, w pełni dostosowana do potrzeb najmłodszych. Zestaw zawiera 55 kart z najpopularniejszymi dinozaurami i innymi prehistorycznymi zwierzętami oraz przedmiotami kojarzącymi się z wykopaliskami. Wyraziste, kolorowe obrazki łatwo nazwać, dzięki czemu możemy zaprosić do zabawy dzieci od 4. roku życia.
|
RUDY - Sprytna gra pamięciowa
![]() Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach.
|
Bicycle: Back to the Future
![]() Bicycle(R) i Universal Pictires(R) połączyły siły, aby zaprezentować talię inspirowaną ukochanym filmem z 1985 roku, Powrót do przyszłości! Ta talia łączy tożsamość tego kultowego filmu z tradycyjnymi elementami kart do gry, tworząc wyjątkową i kolekcjonerską talię, którą pokochają fani kart i filmów!
|
Quizy świata: Sławy świata
![]() Wybierz się w podróż dookoła świata i poznaj największych wynalazców, poszukiwaczy przygód, artystów i przywódców, jakich zna historia! By wygrać, zbieraj punkty, rozpoznając znane osoby i odpowiadając poprawnie na fascynujące pytania. Jeśli nie uda Ci się odgadnąć od razu, możesz skorzystać z podpowiedzi, jednak każda wskazówka oznacza odpowiednio mniej punktów. Wygrywa osoba, która na koniec gry ma najwięcej sław przyporządkowanych do właściwych grup.
|
Koszmarium
![]() Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
|
Cortex Harry Potter
![]() Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
|
Kruki
![]() Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Dylematy 2
![]() Sądzisz, że po rozgrywkach w Dylematy znasz swoich znajomym na wylot? Nic bardziej mylnego! Dzięki części drugiej staniecie przed nowymi wyborami moralnymi i poznacie się z zupełnie innej strony! Zapraszamy do gry moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w kręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
|