|
|
Czarne historie - Prawdziwe zbrodnie
![]() Odkryjcie 50 mrożących krew w żyłach przestępstw, które wydarzyły się naprawdę! Niezależnie od tego, czy to porwany pingwin, zwłoki w zamrażarce, czy trwające kilka sekund aresztowanie: wszystko miało miejsce w rzeczywistości - kiedyś, gdzieś, komuś się to przydarzyło.
|
5 Wież
![]() W grze 5 Wież wcielicie się w rolę architektów rywalizujących o karty, które pozwolą Wam wznosić coraz to wyższe konstrukcje. Czy zdecydujesz się zaryzykować więcej niż inni, by zdobyć komponenty niezbędne do budowy? Jednocześnie nadmiar kart może ograniczyć Twoje możliwości, gdyż można budować tylko jedną wieżę z każdego z pięciu typów.
|
Celestia: Szalupa
![]() Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.
|
Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski
![]() Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
|
Pagan: Bliskie spotkania
![]() Rozszerzenie Bliskie spotkania wprowadza nowe elementy do podstawowej gry, skupiając się na codziennych wyzwaniach życia w osadzie znanej z Pagan: Tajemnica Roanoke. Obecność Łowcy rzuca cień na Roanoke, powodując coraz większy strach wśród mieszkańców, którzy często kończą w kajdanach. Drobne uprzejmości tutaj, dyskretne wskazówki tam - społeczność zaczyna patrzeć na Wiedźmę coraz łaskawiej, a wysiłki Łowcy często obracają się przeciwko niemu.
|
11. bierze!
![]() Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
|