|
|
Mezo: Rozszerzenie na 5 Graczy
![]() Rozszerzenie dla 5 graczy wprowadza nowego Boga – Ahau-Kina, wraz z jego figurką, kartami Boga, kartami jego umiejętności, a także planszetką Plemienia, jednostkami (Szamanami, Wojownikami i Czempionem), i innymi komponentami, takimi jak Glify, 11 elementów Piramidy, znaczniki, żetony i kafle. Umożliwia to wprowadzenie 5 gracza i jeszcze bardziej kompetetywną rozgrywkę.
|
Wiedeński łącznik
![]() Wiedeński łącznik to kooperacyjna gra szpiegowska. To doświadczenie, które pozwoli ci razem z przyjaciółmi wcielić się w rolę szpiegów prowadzących tajne operacje w historycznych czasach zimnej wojny! Gra zawiera cztery unikatowe misje, których akcja toczy się w Europie, w tym w Wiedniu, Pradze i Berlinie. Mechanika gry oparta na bestsellerze Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa i poszerzona o dodatkowe elementy odzwierciedlające pracę tajnego wywiadu.
|
Fantastyczne Fabryki
![]() Ścigaj się z innymi graczami i zbuduj najwydajniejszy zespół fabryk w jak najmniejszej liczbie rund. Ostrożnie zarządzaj swoimi projektami, szkól pracowników i wyprodukuj tak dużo towarów, jak to tylko możliwe. Buduj, szkól, produkuj i zatrudniaj... w tej sprytnej grze o zarządzaniu kośćmi i tworzeniu swojego silniczka z kart!
|
Imperial Settlers: Empires of the North - wydanie angielskie
![]() The newest installment in the Imperial Settlers family takes players to the seas! Empires of the North is a stand-alone card game designed by industry veteran Ignacy Trzewiczek (Detective, Robinson Crusoe). The box contains 6 unique, ready to play decks featuring Vikings, Scots and Inuit clans.
|
Neuroshima HEX edycja 3.0
![]() Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
|
Osadnicy: Królestwa Północy
![]() Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce
|
Park Sawanna
![]() Nad sawanną wschodzi słońce, rozpoczyna się kolejny pracowity dzień. To stado słoni wydaje się zmęczone, trzeba je poprowadzić do wodopoju. Wśród żyraf w zeszłym tygodniu pojawiły się młode. Rosną jak na drożdżach, ale potrzebują więcej pożywienia. No i jeszcze te antylopy, wszędzie ich pełno!
|
Paladyni zachodniego królestwa
![]() W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
![]() Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Massive Darkness 2: Bardowie i Konstruktorzy vs Metalowy Anioł
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Bardów i Konstruktorów. Zawiera ono 4 Bohaterów wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Metalowego Anioła, który w pogoni za doskonałością ulepszył swe ciało metalicznymi wszczepami, stając się bezduszną maszyną do zabijania.
|
Spirit Island: Zarośla i Szpony
![]() Wzniećmy chaos, niech zapanują Zarośla i Szpony! Przywołajmy bestie z głębi Wyspy, a dzicz niech otoczy każdy skrawek ziemi. Zatrujmy umysły Najeźdźców, zwróćmy ich przeciwko sobie! Coraz więcej Duchów odpowiada na wezwanie, ale Najeźdźcy są nieugięci. Czy zdołamy ich w porę powstrzymać?
|
Massive Darkness 2: Mnisi i Nekromanci vs Znakomitość
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Mnichów i Nekromantów. Zawiera ono 4 Bohaterów, wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Znakomitość – niegdyś boską istotę, która została strącona do Pierwotnej Sfery za swój skrajny brak tolerancji dla niezliczonych wad śmiertelników.
|
Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu
![]() Dodatek Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu dodaje do gry Cthulhu: Death may Die kolejnego Przedwiecznego. Gracze mogą wybrać ją jako swojego przeciwnika przy tworzeniu dowolnego Scenariusza. Czarna Koza z Lasu działa przede wszystkim poprzez przywoływanie Mrocznych Młodych, które rosną w siłę na skutek efektów ich kart Mitów.
|