Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
RED7 to na pierwszy rzut oka niepozorna gra, ale to ona mocno postraszyła faworytów do zeszłorocznych Golden Geeków. Ta karcianka zdobyła aż w 4 nominacje w kategoriach: najlepsza gra karciana, innowacyjna, rodzinna i imprezowa!
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.
Stoisz na progu dalekiej podróży kosmicznej. Już niedługo będziesz miał okazję poznać najdziwniejsze stworzenia z różnych planet! Jeśli będziesz pilnym uczniem i pomożesz im stworzyć najlepsze kosmiczne połączenia zostaniesz zwycięzcą!
Dodatek Cena niewinności skupia się na rozpadzie więzi w kolonii. Wiedźmie sztuczki sączą jad w serca mieszkańców, a chorobliwa podejrzliwość zwraca sąsiadów przeciwko sobie. Łowca stąpa po kruchym lodzie, próbując odkryć prawdę w sieci kłamstw i waśni.
Spójrz w szkarłatną i purpurową głębię Mgławicy Kraba na każdej karcie z fotografią wykonaną przez teleskop Hubble'a 19 września 2002 roku. Dzięki inspirowanym konstelacjami wzorom figur i inkrustowanej srebrną folią zakładce będziesz rozdawać wszechświat rozrywki.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Elfów Dżungli oraz Płaszczy, a także neutralne karty Najemników.
Dzięki niestandardowemu projektowi tylnej części karty i figurom wypełnionym grafiką Sensational Six Disneya, Myszka Miki i Przyjaciele są gotowi do rozdania!
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Iluzja to zaskakujący i wciągający tytuł, od którego naprawdę można się pozytywnie uzależnić! Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy nie zwiedzie cię perspektywa?
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze.
Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
Kryminalne Zagadki: Krwawe Róże to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczej śmierci arystokraty. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
55 kart w talii. Każda talia wykonana jest z własnego, unikatowego papieru oraz powlekana specjalistycznym tworzywem. Dzięki temu klienci od wielu lat ufają produktom Bicycle.
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...