|
|
Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
|
Neuroshima RPG: Miami
Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ... ... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
|
Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn
Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2
Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|
Neuroshima RPG: Gladiator
Gladiator to drugi dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.
|
Neuroshima RPG: Detroit
Detroit to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego można robić, jak nie cieszyć się z tych paru lat, jakie jeszcze nam zostały? Uprawiać rolę? Sadzić buraki? Naprawiać pieprzone bojlery?! Lepiej założyć kurtkę z naszywkami gangu, postawić fryzurę i... zostać żyjącą legendą!
|
Neuroshima RPG: Bohater Maxx
Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^3
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny
Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie
Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
|
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.
|
Mystery: Smocza Próżność
Ten tajemniczy suplement do gry Mystery: Mroczny wiek, zaprowadzi Tułaczy do smoczych bibliotek, skąd zaczerpną pradawnej mądrości, mogącej pomóc im w rozwiązywaniu problemów. Nadchodzi czas ognia, łusek i przewrotności!
|
Mystery: Sekrety Ziemi
Mystery: Sekrety Ziemi to wyjątkowy suplement do gry Mystery: Mroczny Wiek, który zgłębia tajemnice natury i jej mroczne sekrety.
|
Mistrz Baśni - Zeszyt Scenariuszy nr 1
Podręcznik dodatkowy do rodzinnej gry fabularnej Mistrz Baśni
|
Magic the Gathering Unpainted Miniatures: Raiyuu & Isshin
Magic the Gathering Unpainted Miniatures: Figure Pack #3
|
Kult: Boskość utracona: Zestaw Archetypów
Zestaw 25 archetypów "Kult: Boskość utracona" + 6 kart z ruchami graczy + 6 kart postaci. 76 stron.
|
Kult: Boskość utracona - Ekran Mistrza Gry
Kult: Boskość utracona - Ekran Mistrza Gry to wygodne akcesorium dla narratora mrocznej opowieści.
|
Jagodowy Las: Wesołe wyprawy
W podręczniku Jagodowy Las: Wesołe wyprawy znajduje się pięć scenariuszy, których wydarzenia mają miejsce w nowych częściach Jagodowego Lasu oraz poza nim. Do gry potrzebny będzie podręcznik podstawowy do Jagodowego Lasu lub Starter, papier, ołówki i kości.
|