Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Kartel wszyscy mają za zadanie ścigać i złapać jak najwięcej członków różnych gangów. Ale tylko aresztowanie szefa pozwoli na udowodnienie im winy i przyniesie graczowi punkty. Dlatego pilnować trzeba aby aresztować też bosa.
Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione.
"Pełny kurnik" od wydawnictwa Kukuryku to idealna gra planszowa zwłaszcza na czas pandemii, gdy nasze pociechy nudzą się popołudniami. Doskonale sprawdzi się w długie zimowe wieczory i deszczowe dni.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
Zakręcone Robale to fascynująca gra planszowa dla całej rodziny. Wcielasz się w rolę robala i próbujesz przemieszczać się po planszy, zbierając jedzenie i unikając przeszkód. Zasady gry są łatwe do przyswojenia, a jednocześnie pozwalają na wiele różnych strategii i opcji ruchu. Jest to idealna gra na wieczory z rodziną lub przyjaciółmi, a jej oryginalny design i wesoła grafika z pewnością przyciągną uwagę dzieci.
81 kart - i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SET-ów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fa...
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.