|
|
Memory - Polska Zabytki
![]() Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
![]() Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Gry do plecaka - Kaczki
![]() Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.
|
Gry do plecaka - Criss Cross
![]() Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
|
Karty do gry - Traditional Playing Cards, 2x55 listków
![]() Dwie talie najwyższej jakości kart do gry. Każda talia to 55 listków w formacie 58 x 88 mm. Karty wykonane z cenionego przez graczy płótnowanego kartonu. Międzynarodowy awers nr 400. Karty znakomicie się sprawdzą przy wielu popularnych grach: brydżu, kanaście czy remiku. Komplet zapakowany w eleganckie pudełko z obwolutą.
|
Gry do plecaka - Lato z Komarami
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
![]() Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|
Bicycle: Escape Map
![]() Podczas II Wojny Światowej, The United States Playing Card Company połączyło siły z amerykańską i brytyjską agencją wywiadowczą, aby stworzyć talię, która pomoże więźniom uciec z niemieckich obozów jenieckich. Poszczególne karty po zwilżeniu zwilżeniu rozdzielały się na dwie części, odsłaniając fragmenty map dróg ucieczki.
|