|
|
X. bierze!
![]() Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
|
Tęczowe historie
![]() Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
|
Crime zoom: Ostatnia karta
![]() Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. „Ostatnia karta” przeniesie was do cieszącego się złą sławą Brooklynu z lat 80. Otrzymujecie anonimowe zgłoszenie o strzałach z mieszkania niejakiego Franka Bucco. Docieracie do zapuszczonej kamienicy, w której mieszkają ubogie rodziny i narkomani. Wyważywszy drzwi do mieszkania, odkrywacie zwłoki mężczyzny leżące na kanapie. Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Uno Harry Potter
![]() Teraz najpopularniejsze postacie z Harry'ego Pottera są częścią imprezy w UNO! Gra karciana odpowiada podstawowej wersji UNO, ale została zaprojektowana z wykorzystaniem zdjęć Hermiony, Harry'ego, Rona i innych postaci z magicznego świata Harry'ego Pottera.
|
Crime zoom: Ptaki złej wróżby
![]() Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 16 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. "Ptaki złej wróżby" przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Uno - gra karciana
![]() Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
|
Samotnik - Wooden Classic
![]() Wyzwij siebie na pojedynek! Zbijaj pionki, tak aby na końcu został tylko jeden. Uważaj jednak - jednym nieostrożnym ruchem możesz sam siebie zapędzić w ślepy zaułek. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane pionki schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
|
Difference Junior
![]() Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
|
Czarne Historie - Upiorna muzyka
![]() Czarne historie - Upiorna muzyka to elektryzujące, okropne, a czasami makabryczne opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Okazuje się, że świat muzyki również jest wypełniony takimi historiami - począwszy od trupów i tonów, przez martwych i melodie, a skończywszy na koncertach i katastrofach.
|