|
|
Gry do plecaka - Lato z Komarami
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
![]() Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
![]() Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Gry do plecaka - Szybkie Bańki
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gra liczbowa
![]() Szalona gra pełna liczb i emocji!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
|
Gry do plecaka - Pędzące żółwie - gra karciana
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Neuroshima HEX: Bestie - edycja 3.0
![]() Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
|
Różowe Historie
![]() Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Gry do plecaka - Ubongo - gra karciana
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Escape Quest - Za garść neodolarów - Książka z łamigłówkami
![]() Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
|
BrainBox - Poznaję domy zwierząt
![]() Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję domy zwierząt to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz zwierzęta zamieszkujące rozmaite części świata wraz z ich naturalnymi siedliskami.
|
Fioletowe Historie
![]() Fioletowe Historie to 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych... nocnych marków! Opowiadają o tajemniczym świecie cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe, magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im! Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę – bez pomocy magii.
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
![]() Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
BrainBox - Poznaję kolory
![]() Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję kolory to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz czarne koty, kolorowe rośliny, a nawet pysznie wyglądające słodycze, które pomogą maluchom w nauce rozpoznawania i nazywania barw.
|
Gry do plecaka - Łap za słówka
![]() Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
|