Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję litery to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz rośliny, zwierzęta, a nawet zabawki, które pozwolą dziecku odkryć świat liter.
Stoisz na progu dalekiej podróży kosmicznej. Już niedługo będziesz miał okazję poznać najdziwniejsze stworzenia z różnych planet! Jeśli będziesz pilnym uczniem i pomożesz im stworzyć najlepsze kosmiczne połączenia zostaniesz zwycięzcą!
55 kart w talii. Każda talia wykonana jest z własnego, unikatowego papieru oraz powlekana specjalistycznym tworzywem. Dzięki temu klienci od wielu lat ufają produktom Bicycle.
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.
Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry. Emocjonuj...
Rewelacyjna rodzinna gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Twoim zadaniem jest sprytne dokładanie swoich kolorowych żabek na planszę gry tak, aby finalnie było ich jak najwięcej. Jednak musisz dobrze KUMbinować, gdyż przeciwnicy mogą pokrzyżować Twoje plany!
Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.
Wciel się w rolę księżniczki z bajki, która nie chce poślubić księcia! Aby wygrać, musisz unikać oświadczyn. Wciągająca gra polegająca na zagrywaniu kart oraz zbieraniu zestawów kart w taki sposób, żeby na koniec każdej rundy mieć, jak najmniej kart oświadczyn.
Skonstruuj własnego robota, który wykonywałby za ciebie uciążliwe czynności i uzbieraj za niego jak najwięcej punktów. Licytuj najcenniejsze części robota, wykupuj najkorzystniejsze bonusy, zagrywaj karty wydarzeń i wygrywaj!
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując za...
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifexto 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Artifex możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...