Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza - gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić!
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Kostkowa wersja gry Państwa-Miasta to więcej emocji i trudniejsza rozgrywka! Umieść jedną z trzech czerwonych kostek w rolerze i przejedź nim po dłoni. Zapisz swoje najlepsze pomysły do 6 wylosowanych liter, które wskażą niebieskie kotki. Pamiętaj, że nieszablonowe odpowiedzi są wyżej punktowane.
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu.
Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
Ubongo Extreme to nowa gra z linii Ubongo. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się, jak najszybciej dopasować elementy do swojej planszy. Jest to ekstremalnie trudne, bo kafelki mają sześciokątne kształty. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dopasowanie gry do umiejętności i wieku graczy.