|
|
Gra edukacyjna - Sylabuję i główkuję
![]() Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
|
Kolorowe Trójkąty
![]() Gra imprezowa, w której musisz wyostrzyć wzrok! Celem gry jest umiejętne dokładanie do siebie kolejnych kafelków w kształcie trójkątów. Dokładany kafelek musi pasować całym bokiem do boku kafelka na stole w taki sposób, żeby na kafelkach, które się stykają pasowały wszystkie kolory (kolor czerwony dokłada się do czerwonego, niebieski do niebieskiego itd.).
|
Je się w lesie
![]() Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!
|
Pokój 25: VIP
![]() Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
|
Królestwo
![]() W tej grze zdobędziesz królestwo w 30 minut! Musisz tylko umiejętnie podbijać kolejne prowincje i bezlitośnie eliminować konkurentów do tronu. W trakcie walki staraj się jak najlepiej przewidzieć zamiary przeciwnika. Poznasz też potęgę złota, którym zapłacisz za nowe jednostki i kolejne podboje.
|
Rzuć na tacę (Ganz Schon Clever)
![]() "Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
|
Karty Dżentelmenów 3
![]() Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii. Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!
|
Lost Cities: Gra kościana
![]() Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
|
Zamęt. Rebelia kontra Imperium
![]() Niewielu pamięta, kiedy rozpoczęły się rządy Imperium, a niektórzy twierdzą, że nigdy się one nie skończą, bo wszelki opór to mrzonka. Nikt jednak nie przygotowywał się do buntu tak pieczołowicie jak Rebelia – jej członkowie w tajemnicy układali plany, gromadzili informacje i zasiewali w poszczególnych dystryktach ziarna anarchii. Jednakże Imperium dysponuje miażdżącą przewagą i zamierza stłumić powstanie z pełną mocą
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
![]() Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|