|
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Edycja 1.5
Słowianie: Mitologiczna Gra Fabularna 1.5 wprowadza Gracza do ogromnego, fikcyjnego świata, w którym wczesnośredniowieczne realia są przeniknięte magią słowiańskich bogów i rytuałów wołchwów. Tutaj przesądy zyskują prawdziwą moc, a lasy oraz pola zamieszkują demony, potwory.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Kraina Królowej Lodu
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik - Niezbędnik
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik - Niezbędnik
|
Achtung! Cthulhu - Za linią wroga - zestaw przygód
Za linią wroga - zestaw przygód zawiera 6 przygód do Achtung! Cthulhu.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach - Niezdbędnik
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Conan Barbarzyńca
Podręcznik Conan Barbarzyńca opisuje północne krainy: Asgard, Vanaheim, Hyperboreę i Cymmerię – ojczyznę Conana.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Conan Złodziej
Podręcznik Conan Złodziej opisuje przestępczy półświatek ery hyboryjskiej.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja - Niezbędnik
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Zdobione klejnotami trony świata
Dodatek Zdobione klejnotami trony świata zawiera siedem gotowych do rozegrania przygód do gry Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda. Mistrzowie gry znajdą tu informacje, jak zaprowadzić awanturników w różne zakątki świata Conana.
|
Summerland - edycja polska
Summerland: Edycja Polska przenosi graczy do post apokaliptycznego świata opanowanego przez Morze Liści. Las jest wszędzie. Wyrósł jednej nocy - nie wiadomo w jaki sposób. Co gorsza, pośród drzew słychać Zew – tajemniczą siłę, przez którą ludzie porzucają swoje dotychczasowe życie i ruszają w głąb zieleni, tracąc przy tym człowieczeństwo.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur – Niezbędnik
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
|
The Witcher RPG – Księga Chaosu
Księga Chaosu to dodatek do The Witcher RPG dodający do gry wiele nowych czarów, inwokacji, rytuałów i klątw. Zawiera on też opisy zaklętych przedmiotów, mrocznych rytuałów oraz magiczne różności. Te niesamowitości wzniosą wasze sesje na nowe wyżyny!
|
Warlock: Podręcznik Główny
Warlock to niesamowita przygoda w mrocznym i nieco satyrycznym świecie Królestwa. Warlock! jest grą fabularną. To znaczy, że najważniejsza jest tutaj opowieść. Dlatego Gracze mogą szybko stworzyć (lub wygenerować losowo) bohaterów i ruszyć ku wyzwaniom przygotowanym przez Prowadzącego. Mechanika pomoże im wspólnie stworzyć historię w klimacie błota, krwi, potworów i bogów. Charaktery bohaterów poddamy próbie. Zostaną zmuszeni do wykazania się odwagą, a jeśli nie nią, to swoim szczęściem! Uzbrojeni nie tylko w postarzały, brudny ekwipunek, ale też w szereg umiejętności oraz talentów, spróbują przetrwać spotkanie z ohydnymi arachnidami, zwierzoludźmi czy nekromantami.
|
Neuroshima RPG: Rok Molocha
Neuroshima RPG to limitowana edycja podręcznika RPG wydanego przez Portal Games z okazji Roku Molocha 2020. To zupełnie nowe wydanie – w kolorze, formacie A4, druk na papierze kredowym ze znakowaniem UV z numerem egzemplarza.
|
Dark Heresy II edycja - Wróg Spoza Rzeczywistości
Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
|
Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory - Osamotniony System – Przewodnik Gracza
Osamotniony System – Przewodnik Gracza to suplement do systemu Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory – jednej z trzech aktualnie wspieranych gier RPG spod znaku marki Warhammer.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku
Przygody w Ubersreiku to zestaw sześciu scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay rozgrywających się w Księstwie Ubersreiku. Każdą z nich możecie rozegrać oddzielnie, jako część Waszych dotychczasowych przygód lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i poznacie jego okolice.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja
Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Czempioni Ładu
Dodatek Czempioni Ładu zapewnia graczom wiele nowych możliwości podczas tworzenia postaci do Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound. Zawiera nowe Archetypy, Talenty oraz nowe niszczycielskie zaklęcia.
|
Warhammer 4ed. - Middenheim: Miasto Białego Wilka
Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
|