|
|
Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory - Utajnione Akta
Odkryj Kosmiczne Wraki systemu Gilead – ogromne, dryfujące skupiska okrętów zespolonych grawitacją i ogniem Osnowy, w których jest równie wiele możliwości, co zagrożeń. Utajnione akta przenoszą przygody z dala od znanych niebezpieczeństw planet systemu Gilead w głębię pustki kosmosu ku niewyobrażalnym wrogom.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
|
Achtung! Cthulhu - Podręcznik Gracza
Weź udział w Tajnej Wojnie toczącej się w tej ekscytującej pulpowej grze fabularnej, w której groza i szaleństwo lovecraftowskiego kosmicznego horroru przeplata się chaosem i heroizmem II wojny światowej.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku II
Przygody w Ubersreiku II zawierają pięć zupełnie nowych przygód, wraz z informacjami rozszerzającymi wydarzenia w mieście Ubersreik
|
Warhammer 4ed. - Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce
Cena:
159,00 zł
Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce to pięć przygód autorstwa doskonale znanego weterana Warhammer Fantasy Roleplay, Graeme’a Davisa. Te ekscytujące scenariusze można rozegrać samodzielnie lub połączyć je w kampanię składającą się z pięciu aktów.
|
Warhammer 4ed. - Archiwa Imperium - Tom II
Przedstawiamy drugi tom Archiwów Imperium. Znajdziesz w nim fascynujące, różnorodne i niebywale pomocne materiały opisujące Stary Świat wzdłuż i wszerz
|
Warhammer 4ed. - Archiwa Imperium - Tom I
DANE TECHNICZNE: Stron: 95
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach
Cena:
159,00 zł
Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik
Warhammer FRP: Wewn Wróg 2 - Śmierć na Rzece Reik to druga część pięcioczęściowej serii ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, które zainspirowały pokolenie graczy. Wersja Reżyserska zawiera wnikliwy komentarz z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz wybór mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Iglica: miasto musi upaść - podręcznik główny
Iglica: miasto musi upaść to gra fabularna z gatunku fantasypunk, w której główne role odgrywają intryga, podstęp i bunt. Ty i twoi przyjaciele staniecie się komórką drowich, zdesperowanych bojowników o wolność, którzy za wszelką cenę chcą wyszarpać władze nad miastem z rąk wysokich elfów. Gra posługuje się prostymi zasadami, które pomogą ci opowiadać historie o brutalnych rebeliach, podczas których życie jest tanie, sojusze kruche, a magia dziwna oraz złowieszcza.
|
The Witcher RPG - edycja polska
“The Witcher RPG” to gra bez prądu, która pozwoli grupie znajomych stworzyć własną opowieść w wiedźmińskim świecie. Z pomocą tego podręcznika i odrobiny wyobraźni będziecie mogli przemierzyć cały Kontynent, napotkać jego żywe legendy i wpłynąć na jego dzieje. Weźmiecie udział w politycznych intrygach i brutalnej wojnie z Cesarstwem Nilfgaardu. Będziecie walczyć o życie i próbować na zgliszczach starego świata zbudować lepszą przyszłość.
|
Mutant: Rok Zerowy
Gra fabularna Mutant: Rok Zerowy przeniesie Was do świata po wielkiej Apokalipsie. Dumna ludzka cywilizacja upadła. Miasta zmieniły się w pustkowia. Wiatr hula po pustych ulicach, które stały się cmentarzyskami przeszłości. Jednak życie przetrwało - ruiny wciąż zamieszkuje Lud. Jesteście dziedzicami ludzkości, choć już nie do końca ludźmi. Wasze ciała i umysły są zdolne do nadludzkich wyczynów. Jesteście mutantami.
|
Dark Heresy II edycja - podręcznik podstawowy
Dark Heresy 2 edycja to gra fabularna o niebezpieczeństwie, tajemnicy i brutalnej przemocy, osadzona w dalekiej, zepsutej przyszłości świata Warhammer 40.000. Gracze przyjmują role Akolitów służących na pierwszych liniach wielkiej, tajemnej wojny, mającej na celu wykorzenienie niebezpieczeństw, które zagrażają całej Ludzkości.
|
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Cienie pośród mgieł
Wyrusz na spowite mgłą ulice Anvilgardu w pierwszej kampanii do gry Warhammer Age of Sigmar: Soulbound.
|
Na tropie Cthulhu
Na tropie Cthulhu to gra autorstwa Kennetha Hite z mechaniką GUMSHOE Robina D. Lawsa.
|
Diuna: Przygody w Imperium - Władcy Diuny
Władcy Diuny to licząca 172 strony epicka kampania, którą można poprowadzić jako samodzielną przygodę lub jako kontynuację Agentów Diuny. Zagrajcie znanym we wszechświecie rodem Nagarów lub stwórzcie własny i ujarzmijcie Arrakis.
|
Warhammer 4ed. - Altdorf Korona Imperium
Altdorf: Korona Imperium to 224-stronicowy przewodnik po stolicy.
|
Kult: Boskość utracona - Szepty i krzyki
Szepty i krzyki to dziewięć samodzielnych scenariuszy do gry Kult: Boskość utracona.
|
Kult: Boskość utracona - Labirynty i miejsca ukryte
Labirynty i miejsca ukryte to zbiór złowieszczych pomieszczeń, sekretnych korytarzy i zachwycającej architektury w mrocznym świecie Kultu: Boskości utraconej.
|
Kult: Boskość utracona - Poza mrok i obłęd
Poza mrok i obłęd oferuje mistrzowi gry pełny wybór okrutnych i subtelnych narzędzi pomagających w bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzyć zatrważające opowieści.
|