|
|
Neuroshima RPG: Prawo i ołów
18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.
|
Neuroshima RPG: Skażenia
|
Neuroshima RPG: Zaginione Miasto
Neuroshima: Zaginione Miasto Przed tobą przygoda, której akcja rozgrywa się w dżungli i na bagnach Florydy. Gracze odpoczną od radioaktywnych pustkowi i zagłębią się w świat złowrogiej zieleni. Celem BG jest dotarci do tytułowego Zaginionego Miasta. Wcześniej muszą poradzić sobie w Miami, spenetrować szeregi tajemniczego kultu i odpowiednio dobrać przyjaciół. Wrogowie znajdą się sami - pojawią się między innymi kultyści, naziści, mutanci oraz twory Neodżungli. Wszyscy tu starają się odnaleźć wskazówki prowadzące do upragnionego celu, rozwikłać chroniące tajemnicę zagadki i uniknąć niebezpieczeństw na drodze. Kto kogo uprzedzi i kto zgranie ostateczną wygraną? No właśnie, kto...?
|
Neuroshima RPG: Gladiator
Gladiator to drugi dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.
|
Neuroshima RPG: Zabić Szczura
Kampania do Neuroshimy, w rolach głównych szczury z Sharrash, Moloch, automaty strażnicze, działka EMP i pseudożołnierze.
|
Warlock: Starter
STARTER - Z NIM ZACZNIESZ PRZYGODĘ! Produkt zawiera podstawowe reguły, a także umiejętnie wprowadza w uniwersum Królestwa. Dzięki przygodzie, którą poprawi każdy Mistrz Gry (nawet początkujący), Starter do Warlocka stanie się istną bramą prowadzącą w głąb świata gier fabularnych.
|
Przygoda Dungeons & Dragons - Skarbiec Orków
Skarbiec Orków to krótka przygoda dla drużyny pierwszopoziomowych postaci w składzie od 3 do 5 bohaterów.
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Starter
Jesteś gotowy na niezapomnianą przygodę w krainie legend i mitów?
|
Mistrz Baśni - Zeszyt Scenariuszy nr 1
Podręcznik dodatkowy do rodzinnej gry fabularnej Mistrz Baśni
|
Neuroshima RPG: Bohater Maxx
Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.
|
Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
|
Neuroshima RPG: Miami
Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ... ... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
|
Neuroshima RPG: Nowy Jork
Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny
Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn
Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Wyścig
Cena:
29,00 zł
Suplement 01 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie
Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
|
Neuroshima RPG: Ruiny
Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|