Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kult został zniszczony. Wielki Przedwieczny, choć wydawało się to niemożliwe, zginął. Nastał czas pokoju ale czy na pewno? Nowe, nieogarnione zło wyłania się z mroku, jest silniejsze niż kiedykolwiek wcześniej...
Cthulhu: Death May Die Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone. Wcielisz się w jedną z dziesięciu nowych postaci. Zagłębisz w sześć nieznanych Ci jeszcze historii. Będziesz walczyć z potężniejszymi potworami i kultystami na nowym terenie. Twoją największą siłą ponownie stanie się obłęd. Czy i tym razem uda Ci się zakłócić rytuał? Czy i tym razem Wielki Przedwieczny stanie się śmiertelny? Może lepiej nie zadawaj sobie tych pytań.
Uwaga!To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest egzemplarzy gry Cthulhu: Death May Die.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 5 osób Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 90-120 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu dodaje do gry Cthulhu: Death may Die kolejnego Przedwiecznego. Gracze mogą wybrać ją jako swojego przeciwnika przy tworzeniu dowolnego Scenariusza. Czarna Koza z Lasu działa przede wszystkim poprzez przywoływanie Mrocznych Młodych, które rosną w siłę na skutek efektów ich kart Mitów.
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth wprowadza nowego Przedwiecznego do gry Cthulhu: Death May Die. Gracze mogą połączyć go z dowolnym Scenariuszem z gry podstawowej. Yog-Sothoth potęguje wrażenia z rozgrywki, dodając na planszę dodatkowe Bramy, które kopiują działanie normalnych Bram, zwiększając moc następnego przywołania Potworów.