Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Witajcie w cichym, acz opanowanym przez kryminalistów miasteczku. Mroczne sekrety, podstępne kradzieże i zabójstwa są tu na porządku dziennym. Lokalna policja przestała panować nas sytuacją i dramatycznie potrzebuje waszej pomocy!
MikroMakro: Na tropie zbrodni to gra kooperacyjna na dedukcję i spostrzegawczość. Będziecie wspólnie rozwiązywać sprawy kryminalne, dociekać motywów, szukać dowodów i skazywać winowajców. Bystre oko przyda się wam nie mniej niż przenikliwy umysł, by odnaleźć rozwiązania zagadek na olbrzymiej planszy 75 x 110 cm.
Dołączone szkło powiększające pomoże wam dostrzec każdy detal. Przed wami kawał detektywistycznej roboty!
Jeden gracz zostaje głównym śledczym i odpowiada za czytanie na głos opisów spraw (oczywiście w dalszym ciągu pomaga je rozwiązywać). Gracze decydują, którą sprawę chcą rozwiązać i główny śledczy czyta pierwszą kartę śledztwa. Gracze wspólnie eksplorują mapę miasta i odpowiadają na kolejne pytania dotyczące śledztwa. Gra się kończy, gdy ostatnia karta sprawy zostanie dobrze rozwiązana.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 15-45 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
W MikroMakro: Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Gracze ponownie odwiedzą czarno-białe miasteczko pełne niewyjaśnionych zbrodni. Nowe sprawy są trudniejsze, bardziej wyrafinowane i momentami jeszcze bardziej kryminalne. Każda sprawa oznaczona jest specjalnym symbolem, pozwalającym ocenić rodzicom, czy treść jest odpowiednia do grania z ich dziećmi.
Witajcie w cichym, acz opanowanym przez kryminalistów miasteczku. Mroczne sekrety, podstępne kradzieże i zabójstwa są tu na porządku dziennym.
Wszystko albo nic to trzecia odsłona bestsellerowej serii MikroMakro. W pudełku jest 16 nowych spraw, w które można grać niezależnie od poprzednich części.