Wyróżnienia dla firmy

Promocje

Gra o Tron: Quiz - WYPRZEDAŻ! Gra o Tron: Quiz - WYPRZEDAŻ! 115,00 zł 169,00 zł

Miasto Szpiegów: Estoril 1942 Miasto Szpiegów: Estoril 1942 89,90 zł 119,00 zł


Kupcy z Osaki Kupcy z Osaki 89,00 zł 109,00 zł

Gry do plecaka - Szybkie Bańki Gry do plecaka - Szybkie Bańki 24,00 zł 28,50 zł


Termity - WYPRZEDAŻ! Termity - WYPRZEDAŻ! 59,90 zł 99,90 zł


Origami - edycja polska Origami - edycja polska 35,00 zł 42,00 zł

Tajne agentki Tajne agentki 44,50 zł 55,00 zł

My First Activity - WYPRZEDAŻ! My First Activity - WYPRZEDAŻ! 29,90 zł 65,00 zł

Smocze Kości Smocze Kości 89,00 zł 109,00 zł

Producenci

Neuroshima RPG: Ruiny

Neuroshima
29
PLN
Neuroshima RPG: Ruiny
in_stock
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Cena: 29,00 zł
Cena netto: 23,58 zł
szt.

Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.

Opinia graczy jest zgodna – ten dodatek miał wyjść jako pierwszy.

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.

Produkty powiązane

Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka) Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)

Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Cena: 52,00 zł

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie

Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny

Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 26,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater ^2 Neuroshima RPG: Bohater ^2

Dodatek w całości skierowany do graczy.

Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater ^3 Neuroshima RPG: Bohater ^3

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy

 

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater Maxx Neuroshima RPG: Bohater Maxx

Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza Neuroshima RPG: Krew i Rdza

...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
Ten, kto wygłosił powyższe zdanie, krakał w niewłaściwą godzinę. No i wykrakał.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2 Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2

Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn

Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Miami Neuroshima RPG: Miami

Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ...

... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
Bo Miami, cóż. Jakby to ująć. Miami stało się prawdziwym piekłem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2 Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2

Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Wyścig Neuroshima RPG: Wyścig

Suplement 01 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Nowy Jork Neuroshima RPG: Nowy Jork

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.

Cena: 29,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl