Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pokieruj zgromadzeniem czarownic i zostań nową Septimą - pierwszą wśród wiedźm - w tej rywalizacyjnej, pełnej interakcji grze planszowej! Przed tobą wyzwanie, na które składa się zbieranie składników, warzenie eliksirów, pomoc mieszkańcom, rzucanie uroków i ratowanie sióstr i braci. Lecz strzeż się! Magia, nawet użyta w dobrej wierze, przyciąga złowrogich inkwizytorów.
Atuty:
Hit z Kickstartera - dołącz do kręgu czarownic w grze, w której podczas kampanii na Kickstarterze zakochało się niemal 13 tysięcy graczy!
Dla klimaciarzy - wariant podstawowy gry zapewnia klimatyczne rozgrywki z umiarkowaną złożonością zasad, w sam raz dla entuzjastów wiedźmiej tematyki.
Dla ekspertów - za sprawą planszy Rytuałów, kafli Budynków, kart Czarów i innych komponentów gra zmienia się w rasowe euro-wyzwanie z bezwzględną rywalizacją o punkty.
Tryb solo - odkryj specjalny wariant rozgrywki jednoosobowej dzięki rozszerzeniu Czarna Wdowa. Wprowadza on do Pełnego Wariantu prawdziwe wyzwanie w postaci wirtualnej przeciwniczki.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 60 - 120 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska