Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Niniejszy zestaw zawiera także elementy pozwalające na użycie 1 rebelianckiego Y-winga, 1 HWK-290 oraz 1 Firespray-31 jako statków Szumowin i nikczemników.
Rozszerzenie Nowe perspektywy wprowadza do gry Mityczny Wiatr nową postać, a tym samym możliwość gry na 5 graczy. Karczmarka skupia się na sprowadzaniu do swojego przybytku jak największej liczby gości, codziennie zachęcając wyśmienitymi posiłkami, dobrymi napitkami i wspaniałą rozrywką.
Zaginiony kod to angażująca gra dedukcji dla 2 do 4 graczy, w której musisz odszyfrować swój kod, widząc jedynie liczby pozostałych graczy! Zdobądź jak najwięcej punktów poprzez poprawne obstawianie swoich wartości, ale nie zapomnij o najważniejszym - znajdź swój zaginiony kod!
Kiedy obietnica nieznanego wzywa, nawet sama ciemność może rzucić dziwne, nowe światło na straszliwe ambicje, czające się w ludzkich sercach. Przejrzyj złowieszcze machinacje strażników, jednocześnie opierając się uzależniającej, transformującej mocy, która żeruje na resztkach twego kruchego człowieczeństwa. Albo poddaj się jej mantrze i pogódź z losem w szokującym finale sagi Machina Arcana.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1-4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
Wraz z towarzyszami docieracie do nieznanej i tajemniczej piramidy egipskiej… Po sprawdzeniu kilku komór odkrywacie ogromną kryptę. Spoczywają w niej Starożytne Relikwie należące do Tutanhaumona, Przeklętego Faraona! Czyżby legendy, które słyszeliście, mówiły prawdę? Nie macie czasu do stracenia. W chwili, gdy kładziecie łapki na sarkofagu faraona, uruchamia się tajemniczy mechanizm, ziemia zaczyna się trząść, a ogromny posąg w komorze z Relikwiami pada na ziemię blokując wejście do krypty.
Obcy: Gra fabularna - Niszczyciel światów to scenariusz filmowy dla gry fabularnej Obcy, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Gracze wcielają się tu w role Kolonialnych Marines. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie przejdą oni przez najgorsze piekło. Ukończenie rozgrywki będzie wymagało co najmniej trzech sesji.
Andor Junior to idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych. W grze wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Drakon to szybka gra o pościgach, sztuczkach i pułapkach dla 2-6 graczy, rozgrywana w 20-60 minut. Ta edycja gry zawiera płytki komnat z nowymi ilustracjami, nowe plastikowe figurki bohaterów, oraz karty pomocy dla bohaterów.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
W rozszerzeniu Nieopisywalny koszmar, Dusiciel zyskuje zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się po mapie, blokując przejścia i zadając obrażenia Ocalałym. Jego powolność rekompensuje umiejętnością otaczania przeciwników cierniami w chwilach ich nieuwagi. Z kolei Obcy, dostosowując umiejętności do stylu gry, mają nieograniczone możliwości taktyczne.
Nieśmiertelna groza to dodatek do gry Terrorscape, który wprowadza między innymi nowego bohatera - George'a, odważnego profesora, z niezwykłą inteligencją, który znajduje nowe metody przechytrzenia Zabójcy i ochrony swoich uczniów. W zamku znajdują się również nadprzyrodzone posągi z marmuru, które, choć na pierwszy rzut oka wydają się być nieszkodliwymi dziełami sztuki, w rzeczywistości potrafią szybko i brutalnie zaatakować.