Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
Wyrocznia to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatokakupców. Postać ta opiera się na mechanice gier typu roll & write ze specjalnym pisakiem, suchościeralną planszą i wyjątkową tacą na kości. W każdej turze rzucasz do swojego naczynia do wróżenia garść run, a następnie sprawdzasz wyniki na swojej planszy, aby wykonać akcje i tym samym - przewidzieć przyszłość!
Dodatek Omeny Faraona przenosi uczestników najpierw na tętniące życiem kairskie bazary, by tam przygotować się do wyprawy, a potem do królewskiej nekropolii w Dahszur, gdzie starożytne zło próbuje wrócić do świata żywych. Sześciu nowych eksploratorów będzie poszukiwać potężnych Reliktów, aby stawić czoła mrokom wydobywającym się z piramidy. Dodatek wprowadza także nowych Sprzymierzeńców, potwory oraz talię Mitów.
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej odświeżoną i do tego zminiatyruzowaną edycję.
Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę „CATAN“ – a dorośli chętnie się do nich przyłączą!
Pierwsze duże rozszerzenie, Wilki Północy, zawiera głównie karty związane fabularnie z rodem Starków, oferując zupełnie nowe rozwiązania taktyczne, słowa kluczowe i cechy. Wgryź się w szeregi wrogów za pomocą Wilkorów i sięgnij po zwycięstwo z pomocą Rodu Tullych. Nawet sama Zima przychodzi z pomocą Starkom.
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
W Małym epickim Cthulhu gracze wcielają się w rolę badaczy, którzy przemierzają tajemnicze miasteczko Nowe Arkhamoore na wybrzeżu Nowej Anglii. W miarę jak pradawne legendy ożywają, mieszkańców miasta ogarnia szaleństwo, a ulicami snują się straszliwe monstra. Celem graczy jest zamknięcie sześciu portali do innych wymiarów, zanim zło zdobędzie przewagę.
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
Małe epickie podziemia to kooperacyjny dungeon crawler dla 1-4 graczy gotowych przemierzyć podziemia fantastycznego świata Aughmoore.
W Małych epickich podziemiach gracze wcielają się w grupę bohaterskich śmiałków, odkrywających straszliwe podziemia w poszukiwaniu ich Bossa. Za każdym rogiem, w każdym kolejnym pomieszczeniu na bohaterów czyhają gobliny, potworni sługusi i groźne pułapki.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!