Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
Zombie Terror to utrzymana w klimacie horrorów klasy B asymetryczna gra planszowa dla 2 osób. Podczas rozgrywki jeden z graczy kieruje hordą zombie, a drugi ocalałymi mieszkańcami miasteczka. Każdej z tych grup przyświeca inny cel: zombie to napędzane żądzą krwi żywe trupy, które dążą wyłącznie do wgryzienia się w ciała ludzi i przeistoczenia ich w kolejne żywe trupy.
Zwiadowcy donoszą, że wszędzie wszczął się ruch: daleko na wschodzie za Morzem Wewnętrznym, na północy w Mrocznej Puszczy i poza nią, na południu w Haradzie. Wszystkie królestwa stoją wobec rozstrzygającej próby, oprą się lub runą, a wtedy wpadną pod władzę Ciemności.
Zimowa Gala to nowy scenariusz do gry Horror w Arkham: Gra karciana, w którym 1-4 badaczy sprzymierzy się z jedną z frakcji, celem wspólnego zdobycia potężnego reliktu, który wydaje się być centralnym punktem intrygi Klubu.
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty Wodzów oraz dwa moduły zawierające zupełnie nowe karty kultury: Dobrobyt i Spory.
Bohaterowie Tenefyru to kooperacyjna gra oparta na budowaniu talii, w której gracze muszą współpracować, aby wzmocnić siłę swojej grupy poszukiwaczy przygód i przeciwstawić się nadciągającemu zagrożeniu ze strony sił zła.
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
W grze osadzonej w miasteczku Nowe Arkhamoore, oprócz badaczy próbujących odszyfrować tajemnice Necronomiconu, pojawi się również członek Kultu Chaosu. Ten niebezpieczny antagonistyczny bohater chce sprowadzić Wielkiego Przedwiecznego na nasz świat.
Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę gry, zapewnić doświadczonym graczom nowe wyzwania lub zwyczajnie zapisywać wyniki rozgrywek w jednym miejscu. Dodatek sprawdzi się najlepiej wtedy, gdy będziesz regularnie grał ze stałą grupą współgraczy, lecz nie jest to konieczne. Rozszerzenie przyda się również wtedy, gdy w twojej grupie występuje rotacja.
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.