Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dzięki wyspecjalizowanej technologii repulsorowej nieco zwalisty G-1A jest zaskakująco zwrotnym i szybkim myśliwcem, a jego siła ognia i mocne osłony czynią go popularnym statkiem pośród najemników, wykorzystywanym m.in. przez duet łowców nagród Zuckussa i 4-LOM-a.
Dwóch kahunów walczy o kontrolę nad archipelagiem składającym się z dwunastu małych wysp. Jednak nim będą mogli cieszyć się urokiem południowych mórz, muszą ustalić, który jest potężniejszy!
Pojawienie się nowego królestwa w sąsiedztwie zdestabilizowało sytuację, zmuszając wielkie rody do chwilowego porzucenia swoich wojenek na rzecz politycznych sojuszy. Jednak pod płaszczykiem współpracy tli się chorobliwa ambicja i wystarczy byle pretekst, by ogień przemocy zapłonął ponownie…
W grze Oriflamme: Pożoga będziesz umieszczał swoje zakryte karty, by przygotować nieczyste zagrywki. Będziesz miał za zadanie zabezpieczać swoje interesy lub przygotowywać kombinacje efektów. Będziesz musiał pamiętać o zastawianiu pułapek we właściwym momencie i w końcu zgromadzeniu wystarczająco dużej ilości punktów wpływu, by zdobyć tron!
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
Uczniowie Pustki to dodatek do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, skupiony przede wszystkim na Klanie Feniksa. Zawiera 78 nowych kart (po 3 kopie 25 wzorów i po 1 kopii 3 wzorów), którymi można wzmocnić każdą talię. Legenda Pięciu Kręgów to gra osadzona w mistycznym świecie Rokuganu, w której gracze zmagają się o chwałę i honor na polu bitwy oraz knują dworskie intrygi.
W myśliwcach mandaloriańskiego Protektoratu z Concord Dawn wykorzystano niezwykłą technologię obrotowych skrzydeł, dzięki którym statki te są wyjątkowo zwinne i trudne do trafienia.
Quadriodrzutowe kosmiczne holowniki były uniwersalnymi jednostkami, popularnymi wśród handlarzy i przemytników na terenie Zewnętrznych Rubieży, cenionymi za precyzję systemu promienia ściągającego i wyjątkową zwrotność.
Za chwałę i honor to zestaw dynastii do Legendy Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
Rozszerzenie Powiew magii wprowadza do gry Mityczny Wiatr nowe sposoby na wykorzystanie talii pogody. Możecie je znaleźć na zawartych w tym rozszerzeniu nowych kartach budynków, wydarzeń oraz przygód. Karty wydarzeń i przygód z tego rozszerzenia zawierają nowe, zamknięte wątki fabularne i można je bez problemu łączyć z dotychczasowymi taliami. Dodatkowo pojawia się też pięć nowych budynków, z których część wprowadza nowy rodzaj efektów niewystępujących w grze podstawowej.
W Zakazanym Mieście to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.