Wyróżnienia dla firmy

Producenci

Świat Gier Planszowych #11
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #11 W numerze: Wieści Nowości Temat numeru: Przedświąteczne szaleństwo Familijnie: Palce w pralce Finca Trzy razy klocki Rerekumkum Kung fu Gry dla niej i dla niego Łamigłówki do plecaka Poszukiwacze skarbów Wspólne granie : Gramy? Gramy! Kącik planszoma...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Świat Gier Planszowych #12
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #12 W numerze: Wieści: Nowości Temat numeru: ABC Spiel 2009 Familijnie: Mali Powstańcy Igloo Pop Jak się robi grę planszową? (Wywiad z Zoch Spiele) The Adventurers Kraby Bunny Bunny Moose Moose Lunar Command Wspólne granie : Mistrzostwa Polski w Rummikub...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Świat Gier Planszowych #13
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #13 W numerze: Wieści Nowości Temat numeru: Nie tylko karty Familijnie: Osadnicy z Catanu: gra karciana Atlantis Skubane kurczaki Dragons Ordeal Wielki wyścig Doświadczony kolekcjoner Chez Geek Claustrophobia Star system Wspólne granie : Festiwal gier w ...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Świat Gier Planszowych #14
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #14 W numerze: Wieści Nowości Temat numeru: Friedmann Friese & SAZ Familijnie: Czarne historie Kazaam Dice Party Alias Days of Steam Pewnego razu Master Builder Mystery Express Złote miasto Mr. Jack in NY Zombiaki II: Atak na Moskwę Wspólne granie : Grat...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Świat Gier Planszowych #15
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #15 W numerze: Wieści Temat numeru: Niektórzy myślą naprawdę inaczej – wywiad z Rafem Peetersem Nie tylko Pinokio boi się korników – Dzień i Noc, Mądry Zamek, Kamelot Jr., Auto Familijnie: Co ma sznurek do kangura? - Bumerang Gra o tysiącu zasad – Villa ...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Świat Gier Planszowych #22
Cena: 8,90 zł
szt.
Świat Gier Planszowych #22 Uwaga! Do tego numeru dołączony jest specjalny minidodatek do gry Basilica – Festum Fatuorum, której autorem jest Łukasz M. Pogoda. Dodatek wprowadza nowe żetony (8 żetonów Katedry, 14 żetonów Ołtarzy oraz 2 żetony Awansu – po 1 na gracza), które roz...
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima Hex: Iron Gang - Hexogłówki - edycja 3.0
Cena: 19,90 zł
szt.
Neuroshima Hex: Iron Gang - Hexogłówki - edycja 3.0

Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!

Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: magnesy
Cena: 22,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: magnesy

Zestaw 4 magnesów podstawowych armii.

Na zdjęciu porównanie wielkości w stosunku do żetonów z gry.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0

Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran. 
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. 

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

 

Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Stalowa Policja - edycja 3.0
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Stalowa Policja - edycja 3.0

Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

 

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Dostępność:
duża ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

 

Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu..
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl