Wyróżnienia dla firmy

Producenci

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0

Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima Hex: Iron Gang - Hexogłówki - edycja 3.0
Cena: 19,90 zł
szt.
Neuroshima Hex: Iron Gang - Hexogłówki - edycja 3.0

Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!

Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: magnesy
Cena: 22,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: magnesy

Zestaw 4 magnesów podstawowych armii.

Na zdjęciu porównanie wielkości w stosunku do żetonów z gry.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

 

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

 

Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. 

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran. 
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)
Cena: 26,00 zł
szt.
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

 

Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu..
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Cena: 49,00 zł
szt.
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)

Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Neuroshima: Convoy 2.0 - wydanie angielskie
Cena: 49,00 zł
Neuroshima: Convoy 2.0 - wydanie angielskie

Neuroshima: Convoy 2.0 - wydanie angielskie gry Neuroshima Konwój 2.0

Dostępność:
na zamówienie
Neuroshima: Konwój 2 edycja
Cena: 39,90 zł 49,00 zł
szt.
Neuroshima: Konwój 2 edycja

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
  • promocja
Osadnicy: Narodziny Imperium
Cena: 129,00 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium

Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Osadnicy: Narodziny Imperium - Amazonki
Cena: 79,00 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Amazonki

Wojownicze plemię Amazonek, trzeci duży dodatek frakcyjny, wkracza do świata Osadników: Narodziny Imperium wprowadzając unikatowy mechanizm deckbuildingu, który pozwoli zachowywać w talii konkretne karty i skupić się na interesujących nas kombinacjach!

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi
Cena: 85,00 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi

Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Osadnicy: Narodziny Imperium - Aztekowie
Cena: 85,00 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Aztekowie

Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę
Cena: 45,00 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę

Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju.
Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami, porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swoją stronę!

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl