Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozszerzenie do Ładu Chaosu wprowadza nowych Przywódców, Taktyki i Cechy. Dzięki 2 nowym Liderom dla każdej Frakcji gracze zwiększają regrywalność tytułu, zyskując większą różnorodność taktyk i strategiczne możliwości do odkrycia podczas rozgrywek.
Gra euro wykorzystująca mechanikę planowania akcji i zarządzania kośćmi w futurystycznym świecie eksploracji pozaziemskiej cywilizacji, zaprojektowana przez S.J. Macdonalda (Wędrowcy znad Południowego Tygrysu oraz Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa).
Dodatek do gry Circadians: Nowy Świt wprowadzający cennych Specjalistów, asymetryczne Posterunki, dodatkowe klany mieszkańców Ryh oraz jeszcze więcej Liderów, Kontraktów, Statków i Farm.
Clash of Cultures: Monumentalna Edycja Polska to porażająca w swym ogromie cywilizacyjna gra planszowa dla 2-4 graczy. Obok zaktualizowanej wersji gry z 2012 roku, w pudełku znajdziemy także dodatek, Cywilizacje. Łącznie to kilkadziesiąt żetonów, ponad setka kart i aż kilkaset figurek!
Coatl to strategiczna gra karciana ze sporym elementem układanki, w której gracze będą tworzyć dające im najwięcej punktów podobizny Upierzonych Węży, zwanych Coatl. Dzieło osadzone w azteckich klimatach to proste zasady, szybka rozgrywka, a przy tym niesamowita regrywalność.
Cooper Island to gra strategiczna dla 2-4 graczy z dodatkowym trybem solo, w której zasiedlać będziecie półwyspy tytułowej Wyspy Coopera. Każdy z graczy dysponuje robotnikami, których rozmieszcza na akcjach w centralnej części wyspy. Główną mechaniką jest rozmieszczanie płytek terenu na swoim półwyspie w taki sposób, by tworzyć kolejne poziomy danego terenu, dające wtedy cenniejsze surowce
Crescent Moon to gra area control (kontroli nad terytorium) dla 4 lub 5 graczy. Przejmij jedną z pięciu radykalnie asymetrycznych frakcji. Każda ma własne cele, specyficzne akcje i potężne moce. Konstruuj sojusze i przechytrz rywali, ostrożnie dobieraj przyjaciół i wrogów - wkraczasz bowiem wprost do gniazda żmij, w sam środek zaciekłej walki o władzę!
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu dodaje do gry Cthulhu: Death may Die kolejnego Przedwiecznego. Gracze mogą wybrać ją jako swojego przeciwnika przy tworzeniu dowolnego Scenariusza. Czarna Koza z Lasu działa przede wszystkim poprzez przywoływanie Mrocznych Młodych, które rosną w siłę na skutek efektów ich kart Mitów.
Cthulhu: Death May Die Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone.
Kampania 4 rozszerza akcję gier Cthulhu: Death May Die oraz Strachu przed Nieznanym, sprowadzając szaleństwo do miejsc, do których wcześniej nie miało dostępu… W pudełku znajdziecie 6 nowych Badaczy i 6 nowych Scenariuszy, a także koszmarne stworzenia i potworności z tego i innych światów. Zmierzcie się z samym Nyarlathotepem… i spróbujcie przy tym nie postradać zmysłów!
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth wprowadza nowego Przedwiecznego do gry Cthulhu: Death May Die. Gracze mogą połączyć go z dowolnym Scenariuszem z gry podstawowej. Yog-Sothoth potęguje wrażenia z rozgrywki, dodając na planszę dodatkowe Bramy, które kopiują działanie normalnych Bram, zwiększając moc następnego przywołania Potworów.
Pakiet dodatkowych kości do gry Cthulhu: Death May Die to pełny, dodatkowy zestaw kości do gry. Zawiera trzy czarne kości podstawowe i pięć zielonych kości specjalnych. Dzięki niemu gracze nie muszą się tak często dzielić kostkami, co pozwala im kumulować szczęście w swoim własnym zestawie.
Cyberpunk 2077 na planszy Wchodzisz do Night City i przejmujesz kontrolę nad gangiem Tyger Claws, Valentinos, Voodoo Boys lub Maelstorm. Przed tobą strategiczna odsłona Cyberpunka 2077, wykorzystująca mechanikę area control.
To rozszerzenie do gry Cyberpunk 2077 dodające dwa nowe gangi z ciekawymi umiejętnościami i 18 fantastycznymi figurkami, moduł terenu Badlands, piątą Opowieść oraz tryb rozgrywki na 5 graczy.
Czerwona Katedra to strategiczna gra planszowa, w której staniesz na czele rzemieślniczego warsztatu, próbując przejść do historii jako największy budowniczy najwspanialszej budowli ludzkości!
Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
PRZEDSPRZEDAŻ! NOWOŚĆ! Premiera zapowiadana na 18 czerwca 2025 r. Wysyłka i odbiór PO PREMIERZE!
W Daitoshi jako wpływowy magnat rozwijasz swoją przemysłową potęgę - zarządzasz fabryką, eksploatujesz zasoby naturalne, rozbudowujesz miasto i tworzysz epokowe wynalazki. Nie dają ci jednak spokoju duchy natury Yōkai, które łatwo wpadają w gniew.
De Profundis narodziło się z fascynacji prozą H. P. Lovecrafta, jej specyficznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze w De Profundis nawiązują do niej, tworząc niesamowite opowieści rodem z opowiadań mistrza z Providence. Czynią to - w przeciwieństwie do klasycznego RPG - nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów, za pomocą korespondencji.