Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
"Scriba Junior" to najatrakcyjniejsza gra gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci (od 5-ciu lat) w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać. Drugi wariant ...
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali. Do dyspozycji mamy planszę, kartonowe tabliczki z wzorami wyznaczającymi osie oraz drewniane tabliczki z piktogramami. Kartoniki układamy na planszy. Figury w pierwszej kolumnie, wzory w pierwszym rzędzie. Zadanie polega na ułożeniu drewnianych tabliczek z piktogramami na polu znajdującym się na przecięciu figury oraz wzoru, które łącznie znajdują się na piktogramie. Dwa warianty gry.
„Polska Luxtorpeda” to gra imprezowa, przy której świetnie będą się bawić młodsi i starsi. Dynamiczna rozgrywka spodoba się fanom gier typu „Dobble” czy „Jungle Speed”. W grze występują różne postaci i obiekty związane z polską kulturą i historią.
Prosta pod względem zasad i niezwykle przyjemna gra, która ćwiczy pamięć i refleks. Zadaniem graczy jest zapamiętywanie kart wykładanych na stół i odpowiednia reakcja, gdy w stosie pojawi się para.
Rozpoznawaj niespotykane zwyczaje, dziwne tradycje i inne dziwactwa z całego świata i otrzymuj punkty za poprawne odpowiedzi na szczegółowe pytania na ich temat.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Zwycięzcą będzie ten, kto przez 5 rund zdobędzie najmniej punktów karnych.
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
Edukacyjna układanka, dzięki której podczas wesołej zabawy mały gracz odkrywa jak wyglądają poszczególne przekąski, i uczy się klasyfikowania według kolorów.
Zestaw do ułożenia dwunastościanu foremnego. Bardzo trudny. Dedykowany jest osobom w wieku od 5 do 125 lat, podobnie jak Happy Cube. Jest tak skonstruowany, że daje się również łączyć z elementami Happy Cube.