Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
Wspaniała przygoda i wciągająca gra, która zabierze Was w niezwykły świat Australii. W jakim języku mówi się w Australii? Gdzie żyją kangury? Czy koala to miś? Te i inne pytania odkryją wiele ciekawostek i dostarczą emocji w trakcie rywalizacji. Wygrywa ten, kto poda najwięcej prawidłowych odpowiedzi.
Niezwykła przygoda i super zabawa. Gracze odpowiadając na wylosowane pytania rywalizują i poznają Afrykę, kontynent wielu kultur, ciekawostek kulinarnych i geograficznych. Ciekawe i zabawne pytania w grze pomogą Ci sprawdzić czego jeszcze nie wiesz o Afryce. Gdzie jest najwięcej piramid? Czy a Afryce jest śnieg? Co jest stolicą Egiptu?
Przygoda z Europą na pewno zainteresuje małych podróżników. Skąd pochodzi pizza? Kto jest głową Wielkiej Brytanii? Ile języków jest w Europie? Wspaniała zabawa z pytaniami, które pozwolą poznać wiele ciekawostek na temat naszego kontynentu. Wygrywa ten, kto poda najwięcej prawidłowych odpowiedzi.
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
"Happy Party" to gra dla całej rodziny, w której najważniejsze są: zręczność, pamięć oraz... dobra zabawa. Z tą grą możesz obchodzić urodziny każdego dnia!