Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
W grze Betrayal at House on the Hill wraz z przyjaciółmi wcielicie się w nieustraszonych poszukiwaczy, którzy muszą zmierzyć się z potwornościami czającymi się w mrocznych korytarzach. Czeka na Was 50 unikalnych nawiedzeń – opowieści, które przerażą nawet najtwardszych z Was.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
To był fantastyczny dzień! Najpierw poszedłem do muzeum, gdzie widziałem dużo dinozaurów. Dzięki biletowi VIP uzyskałem aż dwie gwiazdki! Następnie zbudowałem bałwana, udawałem kowboja i wybrałem się do fabryki czekolady. Kolejną gwiazdkę otrzymałem za opisanie najlepszej imprezy urodzinowej. Skakałem po kałużach, a potem przejechałem się kolejką zabawy. W ten sposób zdobyłem dziesięć gwiazdek i wygrałem całą grę!
"Happy Party" to gra dla całej rodziny, w której najważniejsze są: zręczność, pamięć oraz... dobra zabawa. Z tą grą możesz obchodzić urodziny każdego dnia!
Gra Ryzyko Junior Risk to gra pełna pirackich przygód! Najmłodszym z pewnością spodoba się łatwa rozgrywka i kolorowy, piracki motyw. Dzieci muszą przesuwać swoje pionki w kształcie okrętów tak, by odnaleźć ukryte skarby i toczyć bitwy w celu zdobycia łupów. Gra nie wymaga umiejętności czytania, jest prosta i szybka do rozłożenia, a jedna partia może zostać rozegrana w mniej niż 30 minut.
"Trivial Pursuit (edycja rodzinna)" to błyskotliwa i dynamiczna gra, która sprawdzi waszą wiedzę! Zgromadź swoich najbliższych i zmierzcie się z nową pulą pytań w zupełnie nowym trybie gry - wyzwanie ostateczne!
Teraz możesz układać słowa we wszystkich możliwych kierunkach i psuć szyki przeciwnikom, korzystając ze specjalnych płytek akcji! Nie musisz liczyć wartości punktowej słów! Gracz, który rozpoczyna grę układa swoje słowo na środku pola gry. Płytki łąc...