Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Bohaterowie Tenefyru to kooperacyjna gra oparta na budowaniu talii, w której gracze muszą współpracować, aby wzmocnić siłę swojej grupy poszukiwaczy przygód i przeciwstawić się nadciągającemu zagrożeniu ze strony sił zła.
Morskie legendy to nie tylko cztery wyjątkowe scenariusze, opowiadające historię o tajemniczych rozbitkach i dzikich grabieżcach – to także zmiany ubarwiające samą rozgrywkę. Poza usprawnieniem handlu, złodzieja i rozwinięciu możliwości budowania dróg morskich (na jednej drodze mogą stać teraz statki dwóch różnych graczy) w grze pojawiają się karty pomocników, wnoszące zupełnie nowy aspekt strategiczny, skrzynki z losowymi skarbami, nowe jednostki i kilka innych usprawnień, które gracze poznają podczas rozgrywki.
Gildie Catanu nagradzają takie dobroduszne zachowanie rozdając „żetony przysług”. Zapewniają one inne korzyści: darmową budowę dróg, karty rozwoju, losowe surowce, preferencyjny handel, a nawet punkty zwycięstwa!
Na wyspie Catan odkryto złoża ropy naftowej. Najwspanialsi inżynierowie znaleźli sposoby na użycie tego cennego surowca do usprawnienia produkcji, wykorzystując go zarówno do produkcji innych zasobów, jak i do rozbudowy miast do metropolii.
Awaria samochodu zmusiła was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało wam się schronić przed deszczem w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę… Waszą uwagę zwraca tajemnicza książka oraz zagadkowy dysk. Czy to klucz do waszej wolności?
Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
Jesteście członkami dużej arktycznej wyprawy badawczej. Nagle w bazie rozlega się sygnał ewakuacji. Ile sił w nogach biegniecie do drzwi, aby przekonać się, że zostały już zamknięte przez automatyczny system bezpieczeństwa.
Odkrywacie, że sąsiednie laboratorium jest zdemolowane. Zaczynacie zastanawiać się, co się tu stało. W pewnym momencie w Wasze ręce trafia pewien notatnik. Dociera do Was, że na ucieczkę zostało Wam naprawdę mało czasu…
Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
To już ostatnie dni Waszych wakacji we Florencji! Leniwie przechadzacie się wąskimi uliczkami włoskiego miasteczka, kiedy nagle zaskakuje was oberwanie chmury. W poszukiwaniu schronienia napotykacie dziwnie odzianego mężczyznę. W aurze tajemniczości wciska Wam marmurowy dysk wraz z ulotką muzeum i mamrocze coś o „skarbie Santa Marii”, „bezpłatnym wejściu” i „szczęściu, które się przyda”, po czym znika w strugach deszczu. Skarb? Darmowy wstęp? Nie trzeba Wam powtarzać dwukrotnie!
W grze Exit: Władca Pierścieni – Cienie nad Śródziemiem, potężny czarodziej Gandalf wysyła graczy na niezwykle ważną misję. Muszą wyruszyć w drogę pełną przygód i zrealizować postawione przed nimi cele, w przeciwnym razie zgaśnie wszelka nadzieja. Gracze będą wspólnie odwiedzać miejsca znane z „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, rozwiązywać wymagające i pełne magii zagadki oraz wspierać towarzyszy w walce przeciwko Nazgulom, orkom i innym mrocznym postaciom.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
Dwóch kahunów walczy o kontrolę nad archipelagiem składającym się z dwunastu małych wysp. Jednak nim będą mogli cieszyć się urokiem południowych mórz, muszą ustalić, który jest potężniejszy!