Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Karty Waddingtons No. 1 Gold 100% Plastik Klasyczna talia 55 kart dystrybuowana przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość SUPERIOR QUALITY - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Klasyczna talia 55 kart z wizerunkiem bohaterów sagi Harry Potter to najpopularniejsze karty dystrybuowane przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość – Superior Quality - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Każdy uwielbia Monopoly, a ta unikalna edycja MEGA umożliwia Ci inwestować jeszcze więcej, budować jeszcze wyżej i zgarniać stosy gotówki! Jeśli umiesz już grać w klasyczną wersję Monopoly, to nowe zasady poznasz w zaledwie kilka minut i błyskawicznie rozpoczniesz grę, która przeniesie Cię na zupełnie nowy poziom zabawy! Zdobądź więcej!
Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.
Ta specjalna edycja TRIVIAL PURSUIT Harry Potter część 2 to 600 zupełnie nowych pytań z filmowego świata magii, które mogą stanowić wyzwanie nawet dla największych Potteromaniaków.
Trivial Pursuit Harry Potter Deluxe to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością.