Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.
Jakbyś się poczuł, gdybyś usłyszał: "Jeden z członków twojej rodziny wyjawia, że miewa prorocze sny"? Byłbyś smutny? Podekscytowany? Przerażony? Może nawet szczęśliwy? A co najważniejsze, jakby czuł się twój partner w grze?
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.
Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?
Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Antywirus to gra logiczna o zróżnicowanym poziomie trudności - idealna dla dzieci, jak i dorosłych. Kolorowe elementy przesuwają się po planszy po przekątnych zarówno pojedynczo jak i w grupach. Naszym celem jest usunięcie czerwonego wirusa poza planszę przez otwór znajdujący się w narożniku. Jesteś gotowy do pokonania wirusa we wszystkich 60 zadaniach?
Wybierz zadanie z książeczki. Umieść na planszy brakujące elementy w taki sposób, żeby zwierzęta tego samego gatunku dotykały siebie. Do każdego zadania jest tylko jedno rozwiązanie.
W ,,Blokadzie" - policyjnej grze logicznej, dziecko wcieli się w dzielnego szefa policji. Cel jest prosty: kierując policjantami, spróbuj zatrzymać jadącego czerwonym samochodem złodzieja. Nie można pozwolić mu uciec!
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
60 zadań, 4 poziomy trudności! Króliczek to trójwymiarowa układanka dla małych dzieci, Składa się z 4 dużych wytrzymałych drewnianych klocków. Czy królik patrzy przez okrągłą dziurkę, czy przez otwór w kształcie gwiazdki? A na jakim klocku stoi - na ...
Czy pomożesz pingwinkom odnaleźć się w mroźnym, arktycznym świecie? Poukładaj lodowe kry w taki sposób, aby każdy pingwin znajdował się w miejscu oznaczonym w zadaniu. Nie jest to wcale takie proste, ponieważ klocki są ruchome i można zmieniać ich kształt, co czasami pomaga, a czasami utrudnia znalezienie właściwego wyjścia.