Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Bohater do wynajęcia to nowa gra od Portal Games i 2 Pionków. Zbierz grupę najodważniejszych, najwaleczniejszych, najsprytniejszych, najbardziej heroicznych herosów!
Bongo to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi podać!
Czółko: Junior to rodzinna edycja popularnej gry towarzyskiej Czółko, w której gracze odgadują hasła za pomocą pytań. W Czółko Junior mogą zagrać już dzieci od 6 lat. Na ilustrowanych kartach jest aż 330 haseł w 8 kategoriach, dzięki czemu gra zapewni długą zabawę dla całej rodziny.
Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi!
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników.
Fotosynteza to abstrakcyjna gra strategiczna autorstwa Hjalmara Hacha (The King's Dilemma), laureata wielu prestiżowych nagród, w tym cyklu Golden Geek. W małym, pełnym życia lesie wiele gatunków drzew rywalizuje o dostęp do słońca. Pną się coraz wyżej i coraz głębiej zapuszczają korzenie. Kiedy obumrą, użyźnią glebę dla swoich następców…
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
Dodatek Mokka i Bakszysz rozbudowuje tę świetną grę ekonomiczną o dodatkowy moduł handlowania kawą. Poznasz cztery dodatkowe lokacje gdzie główną rolę odgrywa ten nowy smakołyk. Goście w tawernie chętnie przyjmą zlecenie w zamian za bakszysz. Ponadto pomocy możesz szukać w ratuszu.
Na bazarze w Istanbule każdy kupiec jest mile widziany... zwłaszcza ten handlujący kawą!
Dwie talie w mniejszym formacie, by łatwiej było układać pasjansa. Na rewersach (koszulkach) interesujący motyw kwiatów alpejskich. Awersy Środkowoeuropejskie.
Inspiracją dla rysunków było połączenie tarotów pochodzących z różnych tradycji - stąd nazwa Tarot Eclectic (eklektyczny) czyli łączący różne pojęcia, koncepcje, style.
"Kaiser" to jeden ze sztandarowych wzorów Piatnika, znany w Polsce od lat przedwojennych, szczególnie popularny w Galicji. W komplecie 2 talie w eleganckim pudełku.